OVV gaat onderzoek doen naar vuurwerk

Ach ik weet uit ervaring dat Nederland zijn eigen koers vaart op vuurwerk gebied. Ze laat zich niks opleggen door Europa een verbod komt er vroeg of laat toch wel althans naar mijn mening en gevoel. In de tussentijd kan de overheid zich bezig houden met ontmoedigen jennen met deel verboden etc.en nog ff over "wij gaan toch wel door"dat is een tiener gedachten met de straffen van tegenwoordig als volwassenen ben je snel de pineut wbt je werk huis etc,mocht het zo ver komen in Nederland.

...Ik heb ook wel eens vage geruchten over 23.00 uur tot 1.00 uur gehoord. Dan heb je dus gewoon niet meer de tijd om een fatsoenlijke collectie weg te stoken!...

Dat waren geen geruchten maar zelfs een officiële motie in de Tweede Kamer!! Gelukkig werd deze toen wel weggestemd en dus niet aangenomen. Tot verbazing van velen was dit een motie die toen niet alleen door de Partij vd Dieren, Groen Links en de SGP gesteund werd maar ook door de PVV...

Dat waren geen geruchten maar zelfs een officiële motie in de Tweede Kamer!! Gelukkig werd deze toen wel weggestemd en dus niet aangenomen. Tot verbazing van velen was dit een motie die toen niet alleen door de Partij vd Dieren, Groen Links en de SGP gesteund werd maar ook door de PVV...

klopt de PVV heeft veel tegen vuurwerk gestemd idd...

Onzin.

Dit was een motie van PvdD'er Ouwehand waar de PVV duidelijk tegen heeft gestemd.

Bronnen: PvdD.nl en Overheid.nl

Vuurwerk traditie is een ballonnetje waar door slappe tegen geluiden ,en een hard en gemeen tegen offensief langzaamaan de lucht uit loopt.

Onzin.

Dit was een motie van PvdD'er Ouwehand waar de PVV duidelijk tegen heeft gestemd.

Bronnen: PvdD.nl en Overheid.nl

Dat is geen onzin, ik heb die stemming live gevolgd en de PVV heeft vóór gestemd. Ik heb daar zelfs hier op het Forum nog live verslag van gedaan! Er was ondanks de voor stem van de PVV geen meerderheid omdat m.n. VVD, PvdA en CDA tegen stemden.

Back
Bovenaan