[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
VIP Box

Van €84,95 Voor €39,00!!!

2827.1494076361.png

Van €84,95 Voor €39,00!!!

http://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/original-s-vip-box

Erg jammer dat alle acties richting haulerwijk gaan. Begin van het jaar aantal keer besteld in groningen. Zou toch het liefst alles bij 1 vestiging kunnen halen...

Erg jammer dat alle acties richting haulerwijk gaan. Begin van het jaar aantal keer besteld in groningen. Zou toch het liefst alles bij 1 vestiging kunnen halen...

ik vind het jammer dat ik het niet eerder wist dat er een vestiging in haulerwijk zou komen,mooi dichtbij 10min rijden.
Maar heb dus ook de eerste mystery actie mee gepakt,en je raad het al heb gekozen voor vierhuizen...dat is in totaal denk ik 2uur rijden...

Wordt het assortiment in Groningen nog verder uitgebreid? - zou inderdaad jammer zijn nu iets bij een andere vestiging te bestellen terwijl het later ook nog in Groningen verkrijgbaar komt. Ik wil best wat km's rijden maar als het niet hoeft... :wink:

Wordt het assortiment in Groningen nog verder uitgebreid? - zou inderdaad jammer zijn nu iets bij een andere vestiging te bestellen terwijl het later ook nog in Groningen verkrijgbaar komt. Ik wil best wat km's rijden maar als het niet hoeft... :wink:

In Groningen gaan we het assortiment wel uitgebreiden, maar niet met de merken Evolution en Pangu.
We zullen daar volgende week mee beginnen.

Bestaande voorraad wat er nog stond gaat er voor heel weinig uit in Haulerwijk.
Prijzen zullen vanaf Juli gelijk getrokken worden.
Dus doe je voordeel ermee!!

Kon ik er mijn voordeel maar mee doen, want ik bestel altijd in Groningen, daarom voelt het zo zuur :(

Is het misschien duidelijk om in de startpost te zetten, per vestiging van Outlet, welke merken er per vestiging gevoerd worden? Ben zelf de draad een beetje kwijt. Mocht dit al ergens staan, excuses.

Middag Outlet Freaks,

We zien dat er een aantal vragen zijn nu we de actie over verschillende winkels hebben verspreid.

Aangezien we in Groningen met onze bunkercapaciteit zitten, hebben we er dit jaar voor gekozen om meer acties in Haulerwijk en Vierhuizen te gaan voeren.

Voor de mensen die al besteld hebben in Groningen en die graag de bestelling in één keer willen ophalen in Haulerwijk of Vierhuizen is dit geen probleem.

Stuur even je bestelnummers en informatie naar [email protected] met de voorkeur voor welke vestiging. Dan zullen wij het regelen dat je complete bestelling voor je klaar staat in de gewenste vestiging. Let op dit geldt wel alleen voor reeds geplaatste bestellingen!!

Waarom verkoopt Groningen geen Evolution en Pangu?

Doordat er meerdere winkels in Groningen zitten met deze merken mogen wij deze merken in Groningen niet voeren.

Worden er nog artikelen aan het assortiment toegevoegd?
Absoluut! Wanneer dit is kunnen we nog niet precies zeggen. De verbouwing in Haulerwijk kost op dit moment veel tijd. Wel zullen binnenkort de Evolution artikelen in Haulerwijk en Vierhuizen worden toegevoegd.

Welke importeurs zullen in welke vestiging verkocht worden?

Groningen:
- Rubro
- Cafferata
- Vuurwerktotaal
- Wolff
- Vuurwerkmania (op = op!!)
- Outlet Specials

Haulerwijk:
- Vuurwerktotaal
- Rubro
- Pangu
- Evolution
- Cafferata
- Wolff
- Broekhoff (op=op)
- Outlet Specials
- Vuurwerkmania

Vierhuizen:
- Vuurwerktotaal
- Rubro
- Pangu
- Evolution
- Cafferata
- Wolff
- Witte (op = op)
- Outlet Specials
- Vuurwerkmania

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag! :)

Beste organisatie om dit allemaal gescheiden te houden en die bergen freaks te ontvangen en te voorzien van hun spul. Top hoor.

ik bedoel dus of je een enkele bestelling in vierhuizen ook kunt verplaatsen naar haulerwijk.
heb de mystery actie besteldt toen nog niet bekend was dat er ook een outlet in haulerwijk kwam namelijk.dus moet nu voor die bestelling apart naar vierhuizen rijden,maar als het niet anders is dan doe ik dat.
Voor de mensen die al besteld hebben in Groningen en die graag de bestelling in één keer willen ophalen in Haulerwijk of Vierhuizen is dit geen probleem.

ik bedoel dus of je een enkele bestelling in vierhuizen ook kunt verplaatsen naar haulerwijk.
heb de mystery actie besteldt toen nog niet bekend was dat er ook een outlet in haulerwijk kwam namelijk.dus moet nu voor die bestelling apart naar vierhuizen rijden,maar als het niet anders is dan doe ik dat.

Dit moet geen probleem zijn! :) Als je even een mailtje stuurt gaan we het regelen! :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan