[3116] Canis

Heerlijke cake dit. Zelf een keer gebruikt in een finale met andere nitraatcakes. De Canis als eerste met de nitraatcakes er gelijk achteraan.

Nog een project van onze kant.. 12 stuks doorgelont :)

Laatst bewerkt door een moderator:
The Force van Zena NL lijkt er erg veel op!

Deze lijkt inderdaad op The Force en wordt inderdaad niet in Nederland verkocht. Jammer want hij is behoorlijk goedkoper dan The Force. Heerlijke herriemakers zijn het.

Voor zover ik weet zijn er geen andere cakes met rauwe 3-trapsfluit en salutes op de Nederlandse markt verkrijgbaar. Of toch wel?

Heb ze zelf ook gehad geweldigen potjes
en erg mooie fluiters en mooi afgewerkt
met een knal

Top product!

Zijn deze qua fluit en knal identiek aan the Force van Zena Nederland? Zou er geheid een karton van aanschaffen als dat zo is! Of meer zelfs, die salutes waren namelijk snoeihard!

Zijn deze qua fluit en knal identiek aan the Force van Zena Nederland? Zou er geheid een karton van aanschaffen als dat zo is! Of meer zelfs, die salutes waren namelijk snoeihard!

Voor zo ver ik weet worden deze niet meer verkocht bij Zena. Erg jammer want was een erg goede cake.

Voor zo ver ik weet worden deze niet meer verkocht bij Zena. Erg jammer want was een erg goede cake.

Ze werden geloof ik vorig jaar in het eerste half jaar nog verkocht, ze zullen vast nog wel op voorraad komen. De schietwijze is wat minder dan bij The Force en de fluiters lijken iets minder, maar de prijs compenseerd dat sowieso.

Back
Bovenaan