!!!UPO-Maikie.^
VWC lid
Blijven de grote single shots wel?
Ja, vooralsnog wel. Echter, bij de RK zijn ook diameters groter dan 8mm (doorgaans RK met burstlading) in de ban gedaan. Dit zou dus ook met de single shots kunnen gebeuren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijven de grote single shots wel?
er is nog helemaal niks definitiefs dat de singleshots er uit gaan, één importeur heeft geroepen dat ze in 2018 uit de handel gaan en waardoor het als een lopend vuurtje de ronde in gaat, zolang de overheid niks naar buiten hebt gebracht wordt er nog niks afgeschaft het is dus even afwachten !!
1 importeur? In beginsel alle importeurs die bij de BPN zijn aangesloten, want het idee komt vanuit de BPN. Ook al is een importeur het er op zichzelf genomen niet mee eens, hij zit bij de BPN dus pech want dan geldt de democratische regel. BPN = Lesli, Broekhoff, China Red, GBV Weco, Katan, Raad voor Nederlandse detailhandel, Rubro, Vulcan, Vuurwerkvisie en Wolff, KLIK
Prima, weg met die rotzooi.
Het feit ook dat Nederlandse verkopers het raar vinden dat mensen naar Duitsland of België gaan, dat ze het raar vinden dat zeer jonge kinderen van 10 jaar al met nitraten en shells rondlopen/verkopen. Dat is toch gewoon een lachertje, denk eens na.
Tja ik had een hele doos uit Duitsland meegenomen afgelopen oud en nieuw dat waren single shots van Weco Flash Bang, zeer goede kwaliteit dan haal ik ze toch gewoon daar weer.
Afgelopen verkoopdagen stond ik met een verkoper te praten die lachte mij uit, en zei erna ook netjes sorry, hij kwam niet meer bij tja regeltjes nederland he.