Stoken in Wijchen door de jaren heen.

shellfreak

VWC lid
Beste allemaal, zelf weet ik niet precies hoe het posten ( nu inmiddels wel) allemaal moet maar ik heb best een hoop filmpjes vanaf 2010.
zie mijn videos en hopelijk vinden jullie er wat van, geluid ( geluid gewoon harder zetten )en beeld is niet altijd even top, maar goed het gaat om het idee,:)
als het anders moet hoor ik het graag.
Hierbij alvast de finale video 2015/2016 \\

Consumenten vuurwerk Finale show Bestaande uit : 2x Zanha replica (Katan) + 2x Great Momma (Katan) + 2x Event 4 Seasons (Rubro) + 2x Event Immortal Gold (Rubro) + 2x six Best Possible (China red nieuwe versie) + 2x Cruel Traction (Wolff) + 5x Gravity (Rubro) + 5x Secret salut (Rubro) en 2x het bekende knalblok 120 shots.

Laatst bewerkt:
De finale 2016/2017 in de mist
Finale show bestaande uit : 1x Spectacle show 100shots Evolution versie 2015 2x Mayhem Evolution 2xTsunami Rubro 2x event zero tolerance LTD 152 shots Rubro 1x Traction reaction Wolff 1x Immortol gold special 1x Zenacakebox 2x Original topper box 5x secret salut Rubro + 8x gravity Rubro + 20x nitraat cake zena + 8x 100 shots thunder king van Katan en 24x Thundering heaven Zena vuurwerk

Laatst bewerkt:
dit ziet er prima uit...top. jammer dat het iets nevelig was. kleuren zijn dik in orde, mooi diep blauw.

Bedankt voor de reacties , hierbij nog een video 2x sixbest possible met wat verkeerd getimede 4x 100 shots thunderking jaarwisseling 2016/2017 de nieuwe versie waren top.

Laatst bewerkt:
Tot slot nu even de finale show 2014/2015

Eindshow bestaande uit : Royal ultimatum , 2x rubro event box 4 seasons 2x rubro event box immortal Gold , 3 x six best possible china red en 3 x bekend knal blok 120 shots

Laatst bewerkt:
Heerlijke films weer zeg, bedankt!
Welke combi van Zena boxen zien we hier precies? Het gaat lekker los, stukje wat ingezoomd is ziet er ook wel tof uit haha, niet bewust (waarschijnlijk), wel dik.

Ha ha oke er komt nog meer in ieder geval de zenas zijn 2x zena cakbox icm 2x de original topper box

Laatst bewerkt:
Heerlijk topic hoor Shellfreak. Jij weet wel hoe je een dikke show moet bouwen of wat goede combinaties zijn. Ik weet nu al zeker dat ik geregeld naar dit topic terug zal keren om nog een keer een film te bekijken. Ben al weer helemaal in de oud en nieuw modus, heerlijk!

Bij deze nog eentje van 2015/2016

2x Sick six 6 150shots (Rubro) + 2x knalpot final skud + 1x Gravity (Rubro)

Laatst bewerkt:
Nog een matten sessie uit het jaar 2015/2016

Dikke Thunderbomb 1000 matten reeks 15 stuks Homberg beetje ver weg gefilmd maar ach :wink:

Laatst bewerkt:
Nog een serie 2015/2016.
Soms is het niet lekker getimed blijf een leek natuurlijk.

2x Zena Cakebox + 2x Dark Knigts 25 shots (Jigsaw) + 2x Secret Salut (Rubro)

Laatst bewerkt:
Nog een video 2016/2017

4x karton space invasion icm de best for last van Witte vuurwerk en later gecombineerd met 6x de 100 shots thunderking van Katan.
Helaas niet goed gekoppeld waardoor er niet genoeg tegelijk af gingen:cry: kwam later helemaal goed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan