[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Helaas zelf niet gehad. Wel gezien op de demo en daar was ie top. Maar als ik op alle reacties van jullie afga en de films een terechte winnaar! Ga het dit jaar meemaken in ieder geval.

Dat moet volgend jaar echt anders! Meer kleur en variatie. Geen eentonig geval! :) Maar als nog gefeliciteerd! Al was dit natuurlijk zo voorspelbaar als wat,en geen verassing.

Ik denk dat Rubro met de Transbomber goud in handen heeft! Helemaal als de prijs gelijk blijft. Gefeliciteerd Rubro!!

Je kunt ervan houden of niet, maar feit is dat Rubro met deze box box perfect de behoefte in de markt heeft weten te vervullen. Gefeliciteerd!

Voor mij was Thrillseeker de nummer 1 dit jaar. En was mijn eerste jaar legaal. Cruel Traction is ook echt dik maar toe aan vernieuwing. Transbomber ja was super maar ben geen crackling fan en ik denk met mij nog 51%��. Hoop op veel mooie nieuwe producten dit jaar en ja er komen dikke rammers aan.

Absoluut terecht, als hij blijft komt hij er zeker bij. Pure escalatie dit, heerlijk. Van mij mogen al die cake boxes wel een finale cake krijgen.

Van harte gefeliciteerd Rubro. Geweldig wat deze box allemaal teweeg heeft gebracht. Het producttopic is totaal ontploft. Ik heb deze cakebox helaas niet gehad, maar hij staat wel alvast genoteerd op mijn wensenlijst.

Felicitaties aan Rubro! Zelf gestemd op een box die ik zelf had. Helaas de transbomber niet gehad
afgelopen oud & nieuw maar deze komt er zeker een dezer dagen met al die freakacties :p

Back
Bovenaan