Leuke meeting omgeving Twente

Ik als nieuwe bezoeker zou graag met wat vaste mensen hier in contact komen. Puur omdat ik geïnteresseerd ben in het hedendaagse vuurwerk in Nederland. Hoop op reacties dat zou wel tof zijn. Alleen filmpjes kijken helpt okk nie.

Mvg

Jantje

Je zou eens een keer naar een paar shows kunnen gaan in Nederland. Met name de grotere shows trekken toch best veel freaks. Altijd gezellig!

Dat zeker idd, waar ben je precies naar op zoek dan? Bij demo;s zie je meestal ook best wat liefhebbers en de grotere shows zeker ook.

Jammer,ik woon in Zaanstad maar shows en demo's etc is leuk om naar toe te gaan.Denk ook bv aan Duitsland....Italie...Spanje...zoveel moois om te doen.

Waar ben je na op zoek dan Naar mensen die je wil ontmoeten om mee na shows te gaan en al die dingen meer ?

De kermis show in Enschede gaan ook altijd redelijk wat freaks heen. Misschien een optie ?

Kermis in Enschede lijkt me ook een leuk idee. En aan het eind van het jaar misschien wat demo's? Ik ben voor :)

Geen tukker, wel Zwollenear.. Mocht je dat ook schikken. Stuur gerust een berichtje. Ik neem/heb contact met meerdere freaks hier en we gaan samen naar Demo's/winkeliers/inkopen enz.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hier nog een Tukker, eind vorig jaar ook 2 freaks in Enschede ontmoet, was gezellig.
(Kermis Enschede is zeker een optie hier, 4 keer eerder geweest.)

Dat is een geweldig idee Wim.
Van de week eens een bakkie doen om te kijken wat er mogelijk is ?

Back
Bovenaan