Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pffff.... toch maar alvast weer wat besteld. Te mooi assortiment en prijzen Gerrit, haha. Had dit geld ook kunnen gebruiken voor het huis dat mijn vriendin en ik vorig jaar hebben gekocht. Maar ja... het kruit kruipt waar het niet gaan kan!
zal je vriendin blij mee zijn haha dan maar niet klussen he:
Hahaha ik ken het. Meestal is het niet de vraag of ik me aan mn budget houd, maar met hoeveel ik eroverheen gaHahaha, we zijn al aardig ver met klussen! Dus er is altijd budget vrij te maken��!
Hahaha, ze vindt het zeker mooi! Maar ja.... Ze zegt wel stel voor jezelf een budget! Maar met het mooie assortiment en prijzen die megavuurwerk ons aanbied is dat pittig����
Hahaha ik ken het. Meestal is het niet de vraag of ik me aan mn budget houd, maar met hoeveel ik eroverheen ga![]()
Vraagje aan Gerrit: Kom je dit jaar nog met combideals, zoals je die vorig jaar had?
Hallo,
Gaan we zeker weer doen.
Wanneer is nog niet bekend.
Gerrit
Hallo!
Komen er ook nog wat budget cakes bij zoals de Red Ghosts?
Je moet regelmatig je cookies verwijderen, anders zie je nieuwe producten niet of de huidige voorraad klopt anders ook niet.
Ik hoop dat je nog Rumble in the Jungle kan regelen Gerrit, dat is hetzelfde concept als de Transbomber alleen dan met mooiere effecten! Die zullen veel freaks een stuk beter vinden dan de Transbomber, hij is alleen niet zo gehypt!