Leuke meeting omgeving Twente

Ben maar ben één show geweest drie jaar geleden, die was van Busscher. Stelde niet veel voor ( veel te laat en schoot naar mijn mening weinig) dus wil wel graag weer is naar een nieuwe show gaan :)
 
Er zijn niet heel gek veel demo's hier in de buurt helaas. Hopelijk worden dat er dit jaar weer meer.
 
Kom maar op boys ik heb er zin aa. Even een stookmeeting inlassen met wat mede fanaten. Wie doet mee. En wat zou een mooi centraal bent zijn.
 
Ik merk aan mezelf dat ik stoken tussen 18:00 en 00:00 mooier vind dan het 00:00 moment. Zou echt vet vinden als we dit jaar een stook moment zouden hebben met mede freaks.
 
Ik merk aan mezelf dat ik stoken tussen 18:00 en 00:00 mooier vind dan het 00:00 moment. Zou echt vet vinden als we dit jaar een stook moment zouden hebben met mede freaks.

Met deze opmerking ben ik t wel eens kom zelf uit Elburg lijkt me wel s leuk om beetje te stoken met anderen aangezien ik dat wel s wil meemaken...
 
Ondanks dat het mij erg leuk lijkt. Te weinig tijd op die dag om naast het huidige programma nog ergens naar toe te gaan.
 
Ik merk aan mezelf dat ik stoken tussen 18:00 en 00:00 mooier vind dan het 00:00 moment. Zou echt vet vinden als we dit jaar een stook moment zouden hebben met mede freaks.
Jup, hier ook, 00:00 is tof, maar lang niet zo tof als de rest van de dag :)
00:00 is juist zo'n moment dat het einde alweer in zicht komt. Leuk voor de compounds en de sfeer op straat natuurlijk, maar juist het overdag stoken bij het carbid en na 18:00 voor de deur is heerlijk!

Topic even volgen, als er wat haalbaars uit komt, dan ben ik mss ook wel van de partij :)
 
Back
Bovenaan