Blauwtje [Uitloop 2016]

Zo.. Dit was een van de projectjes die dus gewoon helemaal verkeerd is gegaan...!
Had eerst nog n Blue pearl(skyline) van te voren gedaan.. Die ging prima! Daarna de 2 fonteintjes. En blauwtje en rooitje deden helemaal niks..!
Blauwtje was het lontje gewoon uit de cake gevallen ofzo?:bonk: het rooitje was het lontje opgebrand..maar ging de cake niet aan!

Allebij de cakes maar naar de kant getrokken om ze later nog eens te bekijken..!

Helemaal klaar met alles afsteken.. Vliegt opeens het eerste schot van het rooitje naar boven?:p..waarna de rest van de cake ook mee ging..! Niet kunnen filmen helaas... Was echt het meest random moment wat ik tot nu toe heb mee gemaakt..!

Blauwtje de dag daarna nog aan kunnen steken! Staat op film.. Al moet ik nog uitzoeken hoe ik die wil gaan uploaden:D maar dat komt goed:)

Deze had ik nog staan, geen idee uit welk jaar hij kwam. Dit jaar pas geschoten. De burst was snoeihard, lekker gedroogd waarschijnlijk. Wilde ik jullie niet onthouden.

Leuk om na al die jaren weer eens een film te zien, en een goede film ook, tof!
Blijft een mooie bak, te duur naar mijn mening, maar mooi!

Te duur? Richtprijs 23 euro lijkt me een uitstekende prijs. Of lees ik ergens overheen?

Is ook mijn mening, vandaar dat ik het er expliciet bij zet. Maar het is nogal eentonig en minder spectaculair dan bijvoorbeeld blinker, strobe of gouden willows. Kijkende naar de "gewone consument", bijvoorbeeld mijn oom, die zal na 5 schoten dit effect wel gezien hebben. :wink:

Is ook mijn mening, vandaar dat ik het er expliciet bij zet. Maar het is nogal eentonig en minder spectaculair dan bijvoorbeeld blinker, strobe of gouden willows. Kijkende naar de "gewone consument", bijvoorbeeld mijn oom, die zal na 5 schoten dit effect wel gezien hebben. :wink:

Tja ik ben dan weer geen fan van de blinkers en de strobes.
1 of 2 is leuk, maar dan heb ik er alweer genoeg van gezien...

Maar de Blauwtje.
Pracht ding, ik kon een x aantal jaren geleden een paar op de kop tikken voor weinig.
Afgelopen oud en nieuw afscheid van genomen.
Hier een paar foto's, toch genieten dat artwork van vroeger van Witte tenten.

Blauw2_zpsobroazpe.jpg

Blauw1_zps2jbwtwbn.jpg

Back
Bovenaan