leslifan
VWC lid
Zo.. Dit was een van de projectjes die dus gewoon helemaal verkeerd is gegaan...!
Had eerst nog n Blue pearl(skyline) van te voren gedaan.. Die ging prima! Daarna de 2 fonteintjes. En blauwtje en rooitje deden helemaal niks..!
Blauwtje was het lontje gewoon uit de cake gevallen ofzo?
het rooitje was het lontje opgebrand..maar ging de cake niet aan!
Allebij de cakes maar naar de kant getrokken om ze later nog eens te bekijken..!
Helemaal klaar met alles afsteken.. Vliegt opeens het eerste schot van het rooitje naar boven?
..waarna de rest van de cake ook mee ging..! Niet kunnen filmen helaas... Was echt het meest random moment wat ik tot nu toe heb mee gemaakt..!
Blauwtje de dag daarna nog aan kunnen steken! Staat op film.. Al moet ik nog uitzoeken hoe ik die wil gaan uploaden
maar dat komt goed
Had eerst nog n Blue pearl(skyline) van te voren gedaan.. Die ging prima! Daarna de 2 fonteintjes. En blauwtje en rooitje deden helemaal niks..!
Blauwtje was het lontje gewoon uit de cake gevallen ofzo?

Allebij de cakes maar naar de kant getrokken om ze later nog eens te bekijken..!
Helemaal klaar met alles afsteken.. Vliegt opeens het eerste schot van het rooitje naar boven?

Blauwtje de dag daarna nog aan kunnen steken! Staat op film.. Al moet ik nog uitzoeken hoe ik die wil gaan uploaden