Zena Triumph [Uitloop 2023]

Super blij dat ik deze op het laatste moment nog heb mee genomen. Wat een super goeie cakebox blijft dit. Mooie variatie aan effecten, goede borstknal, verschillende schietrichtingen. Alleen kon ik de cakes niet doorlonten in de doos zelf, is al jaren zo volgens mij.

Zijn dit jaar veranderd. Ik had gewoon 2 vierkante cakes ipv. de rechthoekige van afgelopen jaren. Lonten kwamen ook goed uit bij elkaar/

Erg mooie bak weer dit jaar. Ik vind de brocade in de 2016 nog beter uit de verf komen.
Helaas ging de tweede cake niet af na het doorlonten dus die heb ik nog ff aan zn reservelontje moeten aansteken.

Ook deze was weer heerlijk, lekkere box en betaalbaar, helaas had ik nog de oude versie, dan kan hij niet mooi terug in de doos als je hem doorlont :p

Deze dit jaar gratis bij de bestelling ervij gekregen. En ja hij maakt zeker indruk! Hiermee laat je de mensen toch wel even je kant opkijken!

Blijft gewoon een topper, wij hebben er in de stooksessie van 18:00 ook twee tegelijk weggeschoten en die maken gewoon direct indruk, mooie grote boeketten en heerlijke blinker! Blijft een aanrader, al jaren.

Ja klopt die vraag was aan jou... bedankt voor de reactie. Hoop dat er ook nog ergens iets van de 2016 versie is te vinden...Als deze net zo ver achteruit is gegaan als de Mayhem, laat ik deze staan.

Overigens had ik ook een Mayhem en een Triumph van het eerste productiejaar en die waren echt steengoed! Zijn me meer bijgebleven dan de andere boxen die ik had...

Ja klopt die vraag was aan jou... bedankt voor de reactie. Hoop dat er ook nog ergens iets van de 2016 versie is te vinden...Als deze net zo ver achteruit is gegaan als de Mayhem, laat ik deze staan.

Overigens had ik ook een Mayhem en een Triumph van het eerste productiejaar en die waren echt steengoed! Zijn me meer bijgebleven dan de andere boxen die ik had...
Ik had een 2016 versie (doos met Lesli erop) en deze van net zo goed als anders.

Ik had de 2016 versie, deze vond ik nog beter dan de vorige jaren, kijk zelf maar.

Ik twijfel of ik deze moet halen voor 50eu of een Zena Nr. 1 cake voor 20eu... de uitwerking is voor mij persoonlijk niet doorslaggevend, ik vraag me alleen af welke van de twee het grootste knal effect heeft.
Lijkt mij nogal gelijk opgaan, wat denken jullie? Iemand die mij zijn of haar mening hierin kan geven?

bvd

Dan zou ik voor de zena triumph gaan. Die is beter als de zena cake Nr. 1.
Ik had de triumph en de buren zena cake. Vind de triumph meer geweld hebben vond zena cake een beetje tegenvallen niet heel bijzonder.

Deze cake op de Trophy voor slechts €35,- aangeschaft, wat een werelddeal. Ben erg benieuwd hoe deze in de straat zal presteren! :cool:

Back
Bovenaan