Zena Triumph [Uitloop 2023]

Of je tikt zelf [ video ]youtube link zonder de 's in https [ /video ]

Wel de spaties tussen de [ en ] weghalen

Dit blijft gewoon een prachtige cakebox. Zag hem tijdens een battle show tijdens de Zena Trophy ook nog voorbij komen. Was een van de topproducten uit die show. Met name de blink boeketten vind ik erg mooi, zeer heldere kleuren en die w-shape met tail is ook een leuke toevoeging.

Blijft een mooie cakebox, al zaten er ook een paar bombettes bij die niet afgingen, zo lijkt het:

Maar die van 2 jaar geleden lijkt ook weer anders:

Maar die van 2 jaar geleden lijkt ook weer anders:

Wat zou kunnen is dat je 2 jaar geleden nog een exemplaar uit de "Vuurwerkvisie-fabriek" had en die van vorig jaar zal ongetwijfeld uit de "Lesli-fabriek" zijn gekomen. Bij de switch rondom ZENA van Vuurwerkvisie naar Lesli is er immers ook een andere Chinese fabriek gekomen. De originele ZENA-fabriek maakt nu de Vuurwerktotaal-artikelen...

Die op de onderste film is nog de oude versie van vuurwerktotaal en die op de eerste film is de versie die bij lesli vandaan komt.

Ook ik had afgelopen oud en nieuw weer de Triumph. Dit keer verwerkt in een klein project.
De 1e 2 cakes in het filmpje is de Triumph Box.

Blijft een leuke box :)

Filmpje in 4K:

Blijft een prachtige box om te zien op film. In de afgelopen jaren heb ik deze meerdere malen mee mogen maken. Elke keer weer blijft het een prachtig product. Vorig jaar zelfs meerdere keren mogen aanschouwen na 12 uur en daar is het een prima product voor. Mede door het afwisselende tempo, de verschillende schietrichtingen en de goede effecten! En dit jaar is hij weer in mijn bestelling terug te vinden gelukkig.

Haha, waarom vraag ik zulke dingen ook eigenlijk. Auw:shocked: Achja scheelt weer iets in het budget, anders had ik er minstens 4 gehaald waarschijnlijk:wink:

Tsja, wij hadden ook al genoeg. Maar toch 1x mayhem en 1x revolution besteld. Niet goed voor je knip die aanbiedingen!

Tsja, wij hadden ook al genoeg. Maar toch 1x mayhem en 1x revolution besteld. Niet goed voor je knip die aanbiedingen!

Mayhem ook een lekkere box, Revolution zou ik niet zo snel meer halen na de flinke teleurstelling van vorig jaar. Maar wie weet met 50% lol

Is dit trouwens de vaste locatie nu voor trophy?

Back
Bovenaan