Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De topic " grote uitverkoop 2016 van Haokan, is gesloten. Aangezien ik geen idee heb hoe ik een nieuwe topic moet openen, kan iemand een nieuwe topic openen voor de uitverkoop van 2017?
Bekijk bijlage 31358
Bekend terein voor vele onder ons haha
Door alle chaos vanochtend komen we er net schter dat we een Raptor Box en een Event Cake no2 missen. Even Jo mailen misschien is hier nog een oplossing voor
dit antwoord begrijp ik niet
Denk dat je niet goed weet hoe een logistiek proces van de 3 laatste verkoopdagen in elkaar zit
En mist dat is uit de duim gezogen maak goede afspraken met je leverancier
Om de 4 uur aanleveren daar kun je wat mee
Is er toevallig al meer nieuws omtrent de sales Jo? Lijkt me namelijk een mooie kans om het gespreksonderwerp hier mee te kunnen veranderen en dus vooruit te kijken i.p.v. te blijven hangen in eind 2016.
De gelande datum is vrijdag 3 febr.
gewoon de 27ste beginnen jo
vorig jaar de 22ste.......moeten we nog zo lang wachten![]()
Is het mogelijk om het op een tijdstip te plannen dat ook de werkenden onder ons rustig kunnen bestellen en niet zo dat als de site overdags on line komt er al veel weg is ?
Ik ben dan savonds aan het werk...dus komt voor mij ook slecht uit.
Is het mogelijk om het op een tijdstip te plannen dat ook de werkenden onder ons rustig kunnen bestellen en niet zo dat als de site overdags on line komt er al veel weg is ?