Vuurwerkland Steenbergen

Ik ben toch wel benieuwd. Ik lees veel mensen over ophalen in Rotterdam? Kon dat ook met de freak-actie/ outlet (of hoe je het ook wilt noemen)? Dan wordt Steenbergen ineens heel interessant :)

Ik ben toch wel benieuwd. Ik lees veel mensen over ophalen in Rotterdam? Kon dat ook met de freak-actie/ outlet (of hoe je het ook wilt noemen)? Dan wordt Steenbergen ineens heel interessant :)

Ja ken ook met freaks outlet die gaat eind van de maand weer online heb zelf ook voor eerst besteld en als word netjes naar rotterdam gebracht :)

27e? dat is volgende week al haha, maar aangezien Bredavuurwerk ook een mooie outlet heeft met veel producten en Haokan ook weer met een outlet komt betwijfel ik of ik dit jaar weer bij de steenbergen outlet koop. Daar heb je veel geluk mee in West Brabant, 3x outlet verkoop in een straal van zo'n 30 tot 50 km

Hoe is het hier geregeld met het afhalen van je bestelling? Je kan als je tijdens de uitverkoop besteld in Rotterdam afhalen? En kan dat ook 'snachts op de 28e?

Hoe is het hier geregeld met het afhalen van je bestelling? Je kan als je tijdens de uitverkoop besteld in Rotterdam afhalen? En kan dat ook 'snachts op de 28e?

Alleen in steenbergen zelf kan je in de nacht van 27/28 je vuurwerk ophalen ten zij we dit jaar ook op 31ste mogen verkopen dan wordt dat 28/29ste

Hmm jammer heb een etentje de 27ste. Toch maar even een herinnering instellen dan en vlug checken via gsm :cool: In ieder geval benieuwd naar alle producten!

Zeker weer geen betaling met creditcard mogelijk? Anders de random reader maar meenemen haha

Ik heb een aantal vragen m.b.t. de uitverkoop.

Op welke url vindt deze plaats? De algemene website of de freak site?

En hoe moet je aangeven dat je je bestelling in Rotterdam wilt afhalen en welke afhaaltijden zijn er vrij gemaakt voor Rotterdam?

Ik heb een aantal vragen m.b.t. de uitverkoop.

Op welke url vindt deze plaats? De algemene website of de freak site?

En hoe moet je aangeven dat je je bestelling in Rotterdam wilt afhalen en welke afhaaltijden zijn er vrij gemaakt voor Rotterdam?

Het is mogelijk om bestellingen van www.vuurwerkland-steenbergen.nl in Rotterdam op te halen. Bij selecteren van tijdblok 03.00-04.00 uur zorgen wij ervoor dat het naar Rotterdam wordt verplaatst, afhalen kan dan op 29-12-2016 tussen 09.00 en 11.00 uur.

straks even op de site kijken daar staat het ook wel dit was van vorige jaar

Goedenavond allemaal,

Fijn om te lezen dat jullie weer uitkijken naar onze uitverkoop actie!
We zijn vandaag op pad geweest langs meerdere leveranciers en zijn hier pas net van terug. Omdat er hierdoor last-minute nog een aantal producten bij zijn gekomen lukt het helaas niet meer op deze allemaal vanavond aan de website toe te voegen.

Aangezien we graag met een ruim assortiment de actie willen starten hebben we besloten om niet vanavond maar om komende zondag om 20.00 uur van start te gaan.

Onze excuses in ieder geval voor de opgelopen vertraging en komende zondag zullen we tevens een actie topic openen met alle ins en outs.

In ieder geval een fijn weekend en bij vragen horen we het graag! :)

Zeer jammer dit en ook pas zo laat communiceren. Speciaal hier iets voor afgezegd. Echt een domper, hier heel de dag naar uitgekeken pff. Kondig dan niks aan totdat je het definitief weet.

Back
Bovenaan