Ecfireworks
VWC lid
Haha! Weinig vertrouwen erin dus. Ik wacht maar rustig af.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben vorige week woensdag nog geweest. Moest meer dan 400 euro aftikken en kreeg er toen niets gratis bij. Dat is weleens anders geweest..![]()
Ben vorige week woensdag nog geweest. Moest meer dan 400 euro aftikken en kreeg er toen niets gratis bij. Dat is weleens anders geweest..![]()
Een zenafanboy die straks toekijkt hoe de grond wegzaktDat lijkt me heel normaal. De laatste week wordt er nergens nog korting gegeven.Bij Zena krijg je nog 25% korting met de pas. Bovendien zijn kortingen in Nederland beperkt bij vele invoerders tot max 35%. Een gratis cake erbij kost ook minder dan contante korting. Bij Zena zijn er kortingen tot 50%. Dus ik zie niet hoe het anders geweest is. Ik koop veel in Nederland maar ook bij Zena in België juist door die mooie kortingen
Winkels zijn niet verplicht om je iets er gratis bij te doen. Als jij iedere week je boodschappen doet bij de Albert Heijn krijg je ook nog als je een keer voor €100,- boodschappen doet shoptegoed ter waarde van €10.
Ze hebben voor LVC-leden altijd mooie kortingsacties en daarnaast ook een standaard korting van 25% op producten met dit pasje. Aanmelden kan makkelijk: http://www.zenavuurwerk.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34
Beetje onzin om ze dan zo af te kraken.
Een zenafanboy die straks toekijkt hoe de grond wegzakt
Het knal gedeelte zal wel naar polen geëxporteerd worden.
Risico van outlet misschien te groot naar de problemen van vorig jaar.