Zena Megastore Olen

Ben vorige week woensdag nog geweest. Moest meer dan 400 euro aftikken en kreeg er toen niets gratis bij. Dat is weleens anders geweest..:mad:

Ben vorige week woensdag nog geweest. Moest meer dan 400 euro aftikken en kreeg er toen niets gratis bij. Dat is weleens anders geweest..:mad:

Winkels zijn niet verplicht om je iets er gratis bij te doen. Als jij iedere week je boodschappen doet bij de Albert Heijn krijg je ook nog als je een keer voor €100,- boodschappen doet shoptegoed ter waarde van €10.

Ze hebben voor LVC-leden altijd mooie kortingsacties en daarnaast ook een standaard korting van 25% op producten met dit pasje. Aanmelden kan makkelijk: http://www.zenavuurwerk.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34

Beetje onzin om ze dan zo af te kraken.

Dat lijkt me heel normaal. De laatste week wordt er nergens nog korting gegeven.Bij Zena krijg je nog 25% korting met de pas. Bovendien zijn kortingen in Nederland beperkt bij vele invoerders tot max 35%. Een gratis cake erbij kost ook minder dan contante korting. Bij Zena zijn er kortingen tot 50%. Dus ik zie niet hoe het anders geweest is. Ik koop veel in Nederland maar ook bij Zena in België juist door die mooie kortingen

Geen uitverkoop dat klopt staat op fb. Er was de laatste weken al heel weinig op voorraad en de bunkers in Duitsland zijn ook zo goed als leeg. Er valt dus simpelweg ook weinig uit te verkopen. Laatste week is het ook nog eens storm geweest dus denk dat het restjes schrapen is.

We volgen de ontwikkeling.....

Ik zit 2x per maand in Venlo..maak ik gewoon meerdere tripjes naar Maaseik..heb ik in December alsnog wat :)

Dat lijkt me heel normaal. De laatste week wordt er nergens nog korting gegeven.Bij Zena krijg je nog 25% korting met de pas. Bovendien zijn kortingen in Nederland beperkt bij vele invoerders tot max 35%. Een gratis cake erbij kost ook minder dan contante korting. Bij Zena zijn er kortingen tot 50%. Dus ik zie niet hoe het anders geweest is. Ik koop veel in Nederland maar ook bij Zena in België juist door die mooie kortingen
Een zenafanboy die straks toekijkt hoe de grond wegzakt

Nee was te verwachten na al de problemen van januari 2016 . De belgische politie is ook niet gek natuurlijk. Des ondanks geven ze heel het jaar 25% korting op alles.

Winkels zijn niet verplicht om je iets er gratis bij te doen. Als jij iedere week je boodschappen doet bij de Albert Heijn krijg je ook nog als je een keer voor €100,- boodschappen doet shoptegoed ter waarde van €10.

Ze hebben voor LVC-leden altijd mooie kortingsacties en daarnaast ook een standaard korting van 25% op producten met dit pasje. Aanmelden kan makkelijk: http://www.zenavuurwerk.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34

Beetje onzin om ze dan zo af te kraken.

Natuurlijk zijn ze dat niet verplicht, maar het is altijd een mooi extraatje ;)

En je vergelijking met de albert heijn gaat niet op. De AH zal dromen van dergelijke winstpercentages als bij zena.

Ff een vraagje tussendoor, ik heb zeer genoten van de walhalla event, en hydra. Zeer harde burst en grote boeketten. Ik zie ze er niet meer bij staan op de site. Weet iemand of ze eruit zijn? Gr

Back
Bovenaan