Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.
Speculatie ontstaat vooral door de complete stilte van jullie kant.
Logisch dat jullie niet meer over voldoende voorraad beschikken: er kwam geen enkel nieuw product erbij.
Het was een jaartje ouwe meuk verkopen om de bunkers te legen.
Dat jullie geen sale doen omwille van een topseizoen is wel erg veel om te geloven...
Even over die eerste orders.
Klopt het dat dit allemaal omlabelingen zijn van de oude collectie, een beetje zoals jullie "engels vuurwerk"?
We krijgen dus dezelfde cakes als draco / betelgeuze / event / walhalla / blabla series?
Gaat henri's toppertje zonder burst en de fluitpijltjes die niet altijd even goed gaan eruit?
Wat met die triple silk plopburst willow?
Sorry maar hier zit niemand op te wachten. Dat is allemaal rotzooi.
Nederlands consumentenvuurwerk zit nu al ver boven jullie uit met gigantische burstknallen, grote spreidingen en enorme salvo's.
Er zijn topcakeboxen zoals Cruel Traction en Transbomber op de markt, jullie komen hier niet eens in de buurt.
Salon Roger overklast jullie volledig met de Piromax Titanium Salute en de Amazing Set 100.
Zelfs Loots gaat er compleet overheen met zijn drunk assortiment.
Jullie hebben in België geen last van een ILT zover ik weet, waar wachten jullie op om steengoede cakeboxen op de markt te zetten?
De Funke 19 shots cakes was alvast een meesterlijke zet, mijn complimenten, ik hoop dat dit de richting is die jullie gaan inslaan.