Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Hier ook voor het eerst besteld dit jaar, het was een stuk rijden maar zeker waard! bestelling stond klaar en samen nagekeken of alles klopte. Echt een top service hier ga ik zeker volgend jaar weer bestellen!

Patrick en alle Medewerkers bedankt voor A de super service, de mooie complete en al klaar staande bestelling, het super droge vuurwerk, en uiteraard de spettacle show 100/120 van vorig jaar!!!!

Patrick en alle Medewerkers bedankt voor A de super service, de mooie complete en al klaar staande bestelling, het super droge vuurwerk, en uiteraard de spettacle show 100/120 van vorig jaar!!!!

De verwarming staat nog lekker aan, dus we drogen lekker door :cool:

Kan ik al weer bestellen?? ;)

Iedereen bij huizen gelukkig nieuwjaar gewenst! Bedankt voor het vuurwerk en de goede service!

De beste wensen allemaal! Alle producten waren weer prachtig! Van de Alcatraz tot de speed, van de Viking tot de Cruelty. Prachtig assortiment. Alleen heel zuur dat mijn Cruel Traction er na twee schoten mee stopte, waardoor ik 'm bij de reservelont aan moest steken. Maarja, dat is natuurlijk niet de schuld van vuurwerk Huizen.

Als eerste de beste wensen Patrick en team!

Die Final Fates had Wolff niet op markt mogen brengen voor die prijs. Wat een flop, van nummer 1 vorig jaar naar nummer 0 dit jaar. Bij eentje ging na de eerste rij de rest in één keer. De cake brandend achterlatend.

De rest van mijn bestelling was top! Evolution en Pangu overklasten Wolff ietwat op kwaliteit. Strakheid en opbouw van effecten is beter.
De Red Ghosts zijn toppertjes voor die prijs.
Minder puntje van Evolution was de Insane, de schuine schoten gingen na elkaar, eerst links daarna rechts. Dat gaat ten koste van het effect.
De Extreme Bang Rockets zijn mooie pijltjes, zeker voor die prijs.
De Space Invasion pijlen wederom goed, hoewel ze door de hoogte wel in de nevel kwamen.
De Spectacle Show en Grand Pyroshow deden het erg fijn.
De Sunbeam-3 was een mooie afwisseling, laag beginnende effecten en verlichte straat tussen het hoog schietende andere siervuurwerk.
Nog een bijzondere vermelding voor de Crackling Purple en Yellow River, top spul.

Tot zover mijn recensie. :)

Bedankt voor de goede zorgen en veel plezier in dit nieuwe jaar!

zelfde.
patrick zal wel weer in bunker aan tellen zijn.
vorig jaar was die er erg snel bij haha

Nee vandaag een rust dag die hard nodig is!
Heb gisteren al wel alle kartons geteld, morgen verder met alles losse cakes etc

En wie weet morgen wel wat op de aite knallen :p

Gents!

Ik heb de site weer open gezet en de eerste spullen staan er alweer op, ik zal dit vandaag en de rest van de week aanvullen met alle artikelen die we nog hebben.
Later zal ik gaan kijken of ik nog voorraden kan gaan aanvullen.

De afhaalblokken staan er ook al in, we beginnen dit jaar op donderd de 28ste vanwege het feit dat oudjaarsdag een zondag is.

Wil je later nog bij bestellen kies dan afhaalblok 30/12 08.00-12.00 uur en ik voeg het voor je samen.

Heb je vragen stuur ons gerust een pm of email naar [email protected]

Ah super dit weer..We kunnen weer gaan verzamelen! Goed bezig Patrick volgens mij de primeur van 1 ste webshop die weer open is!

Haha geweldig weer Patrick!

Allereerst beste wensen voor 2017!

2016 is weer fantastisch afgesloten door het mooie assortiment wat jullie aanbieden.
De service was gedurende het hele jaar super en op de 29e loop je voor je het weet met je complete collectie weer naar buiten. Inmiddels weet ik jullie alweer 3 jaar te vinden en voor dit jaar zal ik de komende weken het afhaalblok weer "veilig" stellen:cool:

Haha, ik denk: ik zie dit mooi op tijd, meteen na het ontbijt ff de Viking bestellen... Had ik beter ervoor kunnen doen, want hij is alweer weg :p

Jij zeker, elburgersc? :p :D

Pfffff zo komen we toch nooit van die vuurwerkverslaving af? :wink:

Maar serieus, goed bezig weer Patrick! Waar haal je de tijd vandaan....

Back
Bovenaan