Bulletworks
VWC lid
Heb deze nu 2 jaar gehad dit word het 3e jaar en aan de bovenstaande filmpjes te zien heb ik er geen spijt van ook al gaat hij nu iets trager. Hij lijkt wel mooier geworden, wel 140 neer moeten leggen maar is die zeker waard...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De cake 's zitten nu aan de onderkast vast gelijmd aan de doos
De cake 's zitten nu aan de onderkast vast gelijmd aan de doos
Hoeven we niet meer door te Lonten?
Dan hebben ze dat in de winkel gedaan! Is nog steeds verboden zo vw uit te leveren!
Zo levert Rubro al een aantal jaar hun meeste doorlont boxen uit.
Van tevoren doorlonten van de cakes mag nog steeds niet die wet geld mits hij doorgaat pas vanaf 2017.
zijn er hier mensen met ervaring die deze niet "doorgelont" hebben maar gebruikt maken van de trosjes lont?
dus zeg maar niets doorgelont hebben? ging dat goed? wat was ongeveer de vertraging?
Tot nu toe heb ik drie keer een IG geschoten. Alle keren heb ik voor de zekerheid de lonten ook met elkaar verbonden. In één geval kon ik merken dat het systeem tussen twee cakes niet werkte en het via de lonten ging, want toen was er opeens een vertraging. De rest ging allemaal vloeiend zonder vertraging.