Event Immortal Gold 100s

Heb deze nu 2 jaar gehad dit word het 3e jaar en aan de bovenstaande filmpjes te zien heb ik er geen spijt van ook al gaat hij nu iets trager. Hij lijkt wel mooier geworden, wel 140 neer moeten leggen maar is die zeker waard...

Pfffff.!!! Dat was even schrikken toen ik de doos net open maakte..IMG_9428.jpg
Gelukkig zit er gewoon een Immortal gold onder:)

De cake 's zitten nu aan de onderkast vast gelijmd aan de doos

Volgens mij is dat niet zo. Dat is gewoon vocht dat het dunne papier dat aan de onderkant wordt gebruikt om de boel af te dekken meetrekt. Het heeft geen zin namelijk om een cake via die dunne papieren laag aan wat anders te lijmen.

Van tevoren doorlonten van de cakes mag nog steeds niet die wet geld mits hij doorgaat pas vanaf 2017.

Eh er staat ook niet dat de box is doorgelont. Rubro hanteert een systeem waardoor de cakes elkaar ontsteken zonder een fysieke verbinding....

zijn er hier mensen met ervaring die deze niet "doorgelont" hebben maar gebruikt maken van de trosjes lont?
dus zeg maar niets doorgelont hebben? ging dat goed? wat was ongeveer de vertraging?

zijn er hier mensen met ervaring die deze niet "doorgelont" hebben maar gebruikt maken van de trosjes lont?
dus zeg maar niets doorgelont hebben? ging dat goed? wat was ongeveer de vertraging?

Tot nu toe heb ik drie keer een IG geschoten. Alle keren heb ik voor de zekerheid de lonten ook met elkaar verbonden. In één geval kon ik merken dat het systeem tussen twee cakes niet werkte en het via de lonten ging, want toen was er opeens een vertraging. De rest ging allemaal vloeiend zonder vertraging.

Tot nu toe heb ik drie keer een IG geschoten. Alle keren heb ik voor de zekerheid de lonten ook met elkaar verbonden. In één geval kon ik merken dat het systeem tussen twee cakes niet werkte en het via de lonten ging, want toen was er opeens een vertraging. De rest ging allemaal vloeiend zonder vertraging.

Het systeem werkt erg goed. En daadwerkelijk een vloeiende overgang.
Zelf vind het fijn om toch de dunne kartonnen kaft er vanaf te halen. Bleek namelijk dat bij 1 cake het 'lontsysteem' net even te ver naar de zijkant zat. Dus die heb ik iets omgelegd, ti-ripje eromheen en vervolgens het geheel aan elkaar getapet.

Weet iemand welke kleur trosjes de main fuse en reserve fuse hebben want Volgensmij heb ik 1 cake perongeluk gedraaid en staan er twee roze tegen elkaar, folie op de bovenkant had ik er al af gehaald.
Volgensmij hebben cake 2 en 3 alleen aan beiden kanten trosjes

Back
Bovenaan