Transbomber

IMG_1038.jpg

Ook bij mij transbomber zitten er 2 cakes in van de rumble to jungle
Na contact te hebben gehad met rubro zelf
Heeft dit te maken dat veel boxen te nat waren
En de cakes zijn vervanger is verder niks ergs
Rumble to jungle is de omlabeling van transbomber,
Dit geld ook het zelfde voor de escape from hell daar zitten
Bij veel boxen de rubro cakes in van flash of The Gods

Dit is gebeurd zodat de boxen toch geleverd kunnen worden

Bij mij zit er ook 1 geisha cake in. Maar vochtig is hij zeer zeker wel, heb de folie er aan de bovenkant afgetrokken en tegen de verwarming gezet.

Rumble in the jungle is geen omlabeling van Transbomber. Enige wat ze gemeen hebben is de opbouw.
Beide hebben verschillende effecten!

Rumble in the jungle is geen omlabeling van Transbomber. Enige wat ze gemeen hebben is de opbouw.
Beide hebben verschillende effecten!

Ja dat dacht ik dus ook daarom had ik gevraagd voor de complete
Box maar volgens rubro zijn dit omlabelingen blauw met groen hoort
Niet in de transbomber Nja het is nu eenmaal niet anders

ow ow wat een zooitje maken ze er ook weer van :`) nu gaan ze in de escape from hell dus ook al andere cakes stoppen van de flash of the gods?

Kunnen ze hier echt niets voor bedenken? Er moet toch een manier zijn waardoor er geen vocht bij de cakes kan tijdens vervoer?

Gewoon de cakes in plactic zakken knopen zoals sommige andere importeurs ook doen.Dat scheelt al een stuk in iedergeval.

ow ow wat een zooitje maken ze er ook weer van :`) nu gaan ze in de escape from hell dus ook al andere cakes stoppen van de flash of the gods?

Ja helaas is dit wel het geval en zoals je in het topic kunt
Lezen en de cakes ziet bij de escape dan zie je ook dat dat het geval is

Vuurwerk mania is tevens een onderdeel van rubro zijn een van de importeurs
Die last hebben van enorm vochtig tot zelfs kletsnat vuurwerk

Inderdaad plastic zakken om de cakes zal heel wat vocht schelen

Gewoon de cakes in plactic zakken knopen zoals sommige andere importeurs ook doen.Dat scheelt al een stuk in iedergeval.

Ja precies, moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me. Vraag me af hoe ze dit met TV's en dergelijke uit china doen. Komen die ook nat aan?:P

Ja precies, moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me. Vraag me af hoe ze dit met TV's en dergelijke uit china doen. Komen die ook nat aan?:P

Hahah nou verklaard het dus waarom ik kortsluiting
Krijg van sommige tv of electrishce apparaten Hahah

Geintje natuurlijk

Gelukkig bij mij geen afwijkingen gezien kwa inhoud..Maar aangezien ik toch zelf alles doorlont heb ik een kamertje gereserveerd voor het vuurwerk.. alles uit kooi/doos halen en lekker op temperatuur laten komen.. Denk dat ze dit wel fijn vinden aangezien ze ieder jaar weer terugkomen....:D

Van mij ook hoor:P maargoed bij dat soort dingen kunnen ze wel goed verpakken en verschepen, moet dat hier toch ook mee kunnen?

Ik heb alles bij de verwarming staan

Ja je zou denken hè verpak het goed maar zo is het helaas niet bij alle importeurs

Bekijk bijlage 31315

DIt is toch bizar... dat wordt dus een Transbomber zonder crackling. Ik heb dan nog liever dat ze een hele andere box geven, in plaats van schuiven met cakes. Waarom bedenk je dan boxen met een bepaalde opbouw? Zoals in de Transbomber met crackling en crackling willows in verschillende tempo's. Eerste keer een Rubro box voor mij maar als ik 2 halve boxen bij elkaar geshopt heb dan voorlopig ook de laatste keer.

Bekijk bijlage 31315

Wat een klucht! Verklaart de kooiloze exemplaren, ook bij Flash/Escape

Ik heb alleen cakes met rood plastic, enige wat ontbreekt zijn de stikkers welke nummers. En ik zie dat cake 2 naar 3 begint bij lont 2 dat lijkt me ook niet juist.

IMG_0808.jpg

Back
Bovenaan