Cees van der Horst Breda

Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.

Was weer top geregeld! Met leuke korting nog de laatste Horn Whistler meegepakt. Bedankt Luuk, Rolf en de rest!

Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.

wat kreeg je dan als vervanger of opties ?

Ik heb wel een goede ervaring. Was er best laat en was niet druk. Toch duurde het erg lang. Wel was het personeel erg vriendelijk.
Ik heb ook alles uitgeleverd gekregen. Ook de spectacle show 100.

Ging helemaal prima. Alles was er. Goed gecheckt of alles klopte (ook de Spectacle 100 was er), geholpen met inladen en daarna in de dichte mist weer op pad. Prima service. Dank!

Vannacht hier langs geweest en ik vond het goed geregeld. Top idee om de auto's naar achter te rijden en in het magazijn de bestelling controleren en daarna hoppa de auto in. Ik kom volgend jaar zeker terug.

dit jaar voor het eerst in breda geweest , top geregeld , SUPER goede service zeker voor herhaling vatbaar

Klasse geregeld hier. Je bent zo weg, had 2 bestellingen 1 voor vandaag en 1 voor mrogen, maar kon het gewoon ophalen. Ik had wat aan te merken qua mails e.d. maar heel goede en degelijke winkel

Meerdere bestellingen opgehaald, duurde erg lang met ophalen en leek onderbezet te zijn.

Aan de balie werd er gezegd dat we achterom moesten rijden, dit gedaan en al onze 5 bestellingen gechecked. Daar werd weer aangegeven dat 3 producten er niet waren, we moesten nu weer terug naar de winkel om alternatieven uit te zoeken.. Hadden ze dit niet direct tegen ons kunnen zeggen?

Had hun namelijk ook tijd en werk gescheeld ;).

Alle producten waren wel netjes geleverd dus dat was wel fijn, succes met de drukte daar mannen maar ik zou de organisatie iets beter doen volgend jaar ;).

Ik was er vanochtend ook maar wat een zooitje zeg, meerdere mensen gesproken die al langer dan een uur op hun bestelling stonden te wachten en niemand had enig idee hoe het geregeld was, bij welke balie ze moesten zijn etc.

Zonde want bij de buren is het zo veel beter geregeld.

Ik was er vanochtend ook maar wat een zooitje zeg, meerdere mensen gesproken die al langer dan een uur op hun bestelling stonden te wachten en niemand had enig idee hoe het geregeld was, bij welke balie ze moesten zijn etc.

Zonde want bij de buren is het zo veel beter geregeld.

Het is misschien inderdaad handig om een soort van nummertjestrek systeem voor bestellingen (groot en klein) in te voeren. Tevens is het wellicht een idee om bij het inleveren van de bestellijst al direct in het systeem te kunnen zien dat bepaalde producten er niet zijn en dus de vervanging al direct geregeld kan worden.

Wat betreft spullen die er niet zijn, wat er niet is, is er niet. Ik heb niet het idee dat men er bij Bredavuurwerk er op uit is om de klanten af te schepen met minder spul. Wat ik gisteravond heb gezien is dat iedere klant nette vervangers kreeg aangeboden.

Ik zou eigenlijk voorstellen om klanten (met grote bestellingen) al vóór twaalf uur te laten komen, de spullen met de klant na te kijken, en een rij met winkelwagens 1 voor 1 afhandelen.

Het is misschien inderdaad handig om een soort van nummertjestrek systeem voor bestellingen (groot en klein) in te voeren. Tevens is het wellicht een idee om bij het inleveren van de bestellijst al direct in het systeem te kunnen zien dat bepaalde producten er niet zijn en dus de vervanging al direct geregeld kan worden.

Wat betreft spullen die er niet zijn, wat er niet is, is er niet. Ik heb niet het idee dat men er bij Bredavuurwerk er op uit is om de klanten af te schepen met minder spul. Wat ik gisteravond heb gezien is dat iedere klant nette vervangers kreeg aangeboden.

Ik zou eigenlijk voorstellen om klanten (met grote bestellingen) al vóór twaalf uur te laten komen, de spullen met de klant na te kijken, en een rij met winkelwagens 1 voor 1 afhandelen.

Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met vervangers gehad (alles was er gelukkig), en ik ben ook echt niet van mening dat ze je daar af proberen te zetten of iets meegeven wat minder is dan het bestelde.

Het gaat eigenlijk om hoe het geregeld is. Als je gewoon 2-3 balies wegzet en duidelijk aangeeft waarvoor elke is lijkt het mij dat het een stuk soepeler loopt.
1 balie voor online bestellingen tot een bepaalde hoeveelheid. (Zeg 300 euro)
1 balie voor grote freakbestellingen
1 balie voor losse verkoop

Ik had vanochtend ook het gevoel dat mensen die een losse bestellijst hadden ingevuld sneller werden geholpen dan de onlinebestellingen.
Dan is het toch zuur als je een uur staat te wachten en iemand die net binnen komt lopen krijgt gelijk zijn spullen.

vandaag mijn vuurwerk opgehaald super geregeld personeel super vriendelijk en wist goed waar ze het over hadden! Volgend jaar zeker weer!

Back
Bovenaan