Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.
wat kreeg je dan als vervanger of opties ?
Moest wat anders uitzoeken. Dus heb maar een 2e spec120 genomen.
Hoe laat was jij er bizzle
Ik was er vanochtend ook maar wat een zooitje zeg, meerdere mensen gesproken die al langer dan een uur op hun bestelling stonden te wachten en niemand had enig idee hoe het geregeld was, bij welke balie ze moesten zijn etc.
Zonde want bij de buren is het zo veel beter geregeld.
Het is misschien inderdaad handig om een soort van nummertjestrek systeem voor bestellingen (groot en klein) in te voeren. Tevens is het wellicht een idee om bij het inleveren van de bestellijst al direct in het systeem te kunnen zien dat bepaalde producten er niet zijn en dus de vervanging al direct geregeld kan worden.
Wat betreft spullen die er niet zijn, wat er niet is, is er niet. Ik heb niet het idee dat men er bij Bredavuurwerk er op uit is om de klanten af te schepen met minder spul. Wat ik gisteravond heb gezien is dat iedere klant nette vervangers kreeg aangeboden.
Ik zou eigenlijk voorstellen om klanten (met grote bestellingen) al vóór twaalf uur te laten komen, de spullen met de klant na te kijken, en een rij met winkelwagens 1 voor 1 afhandelen.