Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had in mijn kerstpakket 2 flessen kasteel du curvee zitten, net maar een opengetrokken. Flink donker zwaar bier met toch een redelijk zware smaak, is ook 11%.
Rochefort zijn mijn favorieten, vooral de 8 en de 10 echt lekker!

Ff een vraagje aan de bier kenners/liefhebbers, nu de bouwvak vakantie eraan komt of misschien alwel bezig is, horen daar natuurlijk ook een aantal speciale bieren bij. Maar wat ik me afvroeg is, waar halen/bestellen jullie je bieren? Zijn er goeie site's/winkel's waarvan je denkt " nou daar moet je eens ff kijken "![]()

Ff een vraagje aan de bier kenners/liefhebbers, nu de bouwvak vakantie eraan komt of misschien alwel bezig is, horen daar natuurlijk ook een aantal speciale bieren bij. Maar wat ik me afvroeg is, waar halen/bestellen jullie je bieren? Zijn er goeie site's/winkel's waarvan je denkt " nou daar moet je eens ff kijken "![]()
) 1 keer per 3 kwart jaar naar de Bierschuur in Lommel.
gelukkig ga ik over een paar week richting de veluwe en brabant voor familie zaken, maar dan kan ik bij de voorgestelde bier zaken wel ff langs gaan
aangezien ik dan toch redelijk in de buurt ben. Het bier festival gaat hem alleen niet worden, ff noteren in me mobiel, misschien iets voor volgend jaar