Duitsland lijstjes 2016-2017 !!!

Aldi
12x artus
1x swords of fire
1x ivanhoe
1x lancelot
2x thundercube

Lidl
5x aligator
2x tiger&dragon
2x beast master
4x night howler
1x oceans of lights
5x laser
1x pink starts fontein
1x color stars fontein
1x high speed bombs

Lidl:
1x Black Ice
1x Shock Attack
1x Painted Sky
5x Aligator
1x Beastmaster
1x Night Howler
1x Hellboy
1x Gold Raketen
1x Tiger & Dragon
1x Premium Vulkan Gold-Silber

Aldi:
5x Artus/Reno
1x Swords of Fire

Heb lang getwijfeld over de aanschaf van Tiger & Dragon, of in plaats van deze pot een dubbele te pakken van bijvoorbeeld Beastmaster of Painted Sky. Toch voor variatie in cakes gekozen.

Iemand nog aan- op merkingen?

Naar jaarlijkse traditie weer een heerlijke ochtend bij onze Oosterburen gehad.
Om 5u vertrokken in West-Vlaanderen en na 265 probleemloze kilometers (over oa de beruchte "Highway to Hell") om 7u30 aangekomen bij mijn vaste Lidl. Naar goede gewoonte was er van de overige bezoekers geen enkele interesse, waardoor ik gans mijn lijstje kon bemachtigen.

1x Black Ice
2x Painted Sky
2x Tigers and Dragons
2x Beastmaster
1x Spotlight CBP
1x Magic Moments CBP
1x Night Howler
1x Shock Attack
2x Hellboy
2x Discovery
Om de dochter van 6j stilaan vertrouwd te maken met vuurwerk ook nog Pyro-Mix for Kids en fontijnenpakketje meegebracht.

In totaal mocht ik hier zo'n 240€ voor afrekenen.

Meteen doorgereden naar de Aldi, die slechts 2 straten verderop gelegen is. Hier was wat meer drukte rond het vuurwerk, maar geen toestanden die me deden vrezen mijn lijstje af te werken. Elk jaar valt het me op dat de plaatselijke bevolking de goedkopere potten en pakketjes verkiezen boven de wat duurdere producten.

1x King & Queen
2x Mystic Moments
1x Swords of Fire
2x Golden Kingdom
1x Sentinel
1x Screaming Grizzly

Hiervoor moest ik in totaal 154€ betalen. Wat het totaal voor dit jaar op 394€ bracht. Een pak minder dan voorgaande jaren, maar in een jaar waarin een woning en een nieuwe wagen werden aangekocht, lijkt me dat begrijpelijk :D

vwgti.jpg

Welke is aan te raden bij de Lidl? : Titanium, Thunderstorm, Spotlight of Stardust?
Of zijn er nog andere aanraders?

En jammer dat de Chicago niet meer bij Aldi te koop is.
Nog aanraders als vervanger?

Welke is aan te raden bij de Lidl? : Titanium, Thunderstorm, Spotlight of Stardust?
Of zijn er nog andere aanraders?

En jammer dat de Chicago niet meer bij Aldi te koop is.
Nog aanraders als vervanger?

Bij Lidl had ik vroeger altijd de Titanium, is een leuke CBP. Heb nu de Spotlight meegebracht omdat die er op het filmpje best wel nice uitzag voor die prijs.

De Chicago is wel nog steeds te koop hoor. Bij Aldi-Süd althans, onder de naam "Golden Kingdom".

Dit is niet exact de Chicago van voorgaande jaren. Er zit namelijk een andere cake tussen. In mijn ogen een stuk minder goed dan voorheen.

De Scorpion van Weco bij Posten Börse:

De Tanz der Vampire van Weco bij Grenzland Markt:

Gold van Lesli bij Trinkgut:

Verder nog wat Bloody Mary's en een paar fonteinen.

Duitse pijlen, ook de Gold Raketen, hoef ik niet. 20 gr. is gewoon te licht.

Was er om 7u sharp. Aardige verkoper, verder niemand in de winkel.

Even verderop bij de Lidl stonden de Nederlanders het vuurwerk uit de doos te graaien nog voor de medewerker het in de schappen kon leggen.

Bij het uitdelen van noodvoedselhulp gaat het er geciviliseerder aan toe. Maar vermakelijk om te zien hoor, heb me 10 minuten lang staan verbazen hoe mensen zich kunnen laten gaan.

Uiteindelijk besloten naar de Lidl in Lingen te gaan, compleet uitgestorven.

dank u, was benieuwd of je emlichheim zou zeggen ;)
wil daar zelf morgen ff langs voor de tanz der vampire

vandaag helaas te druk gehad

Zelf in de ochtend bij Uelsen en Itterbeck geweest beide hadden tientallen Tanz der Vampire.
Daarnaast hadden ze veel andere Weco potten waaronder een paar nieuwe potten zoals Cyclone (Itterbeck).
Ook een Medusa daar opgehaald op de gok en moet zeggen na filmpje gezien te hebben erg tevreden ermee te zijn. Of het er morgen ook is durf ik niet te zeggen.

Vanmorgen vroeg om vijf uur vertrokken richting Wesel.. erg slecht zicht met die mist en ook flink koud! -5.. maar goed, we hebben het er voor over he? 7uur precies kwamen we aan bij de lidl. Was voor mij de eerste keer dat ik dit deed samen met m'n oudste zoon. Ik wist niet wat ik zag! Kofferbakken werden al vol gegooid en binnen in de lidl stonden massa's mensen met karretjes bij nagenoeg lege schappen te wachten. En als er dan een dame met een volle kar vuurwerk kwam om bij te vullen werd die al leeg geklauwd voordat ze uberhaupt kon bijvullen! Dit had ik niet verwacht. Maar goed, toch nog heel wat leuks kunnen scoren door ook even de hebbert uit te hangen ;-) en weer terug naar huis. Thuis aangekomen heb ik mezelf wel heel erg laten gaan eigenlijk, ga ik niet opkrijgen dus als iemand nog iets nodig heeft mag je het overnemen voor dezelfde prijs. Al met al een leuke dag. Goeie jaarwisseling alvast iedereen.

ik ben vandaag ook in Wesel geweest ook bij de Lidl ik was er om tien uur en kon op mijn dooie akkertje alles bekijken en alles was op voorraad , mijn tip ga niet om zeven uur dan staan al die hebberige landgenoten al klaar voor de start

ik ben vandaag ook in Wesel geweest ook bij de Lidl ik was er om tien uur en kon op mijn dooie akkertje alles bekijken en alles was op voorraad , mijn tip ga niet om zeven uur dan staan al die hebberige landgenoten al klaar voor de start

Goeie tip.. neem ik mee naar volgend jaar. Bedankt

Vanochtend bij Aldi nord geweest, daar heb ik een box gekocht genaamd pyrotec fur profies 142 schuss voor €59,99. Deze staat niet op de site en ook niet in de folder. Iemand een idee welke dit is?
Kan hem nergens vinden. Kan alleen de 141 schuss vinden maar dat is een andere.

In Kalkar in de lidl was een rij van 1.5 uur.. Je moest een lijstje invullen en heel geduldig zijn maar gelukkig wel genoeg voorraad.

Na een bezoekje aan Heron alleen even bij de Penny geweest om te kijken of ze daar misschien de TDV hadden. Helaas niet dus. Erg klein assortiment daar. Alleen de Double Action en een pakket met 20gr pijlen zagen er goed uit, maar daar ga ik niet voor in de rij staan. Hele karren gingen de winkel uit. En ook nog 2 Nederlanders elkaar aangereden op de parkeerplaats. Voor de map humor.

Back
Bovenaan