Wonderland A

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnaam: Wonderland A
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 20
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € 28,00

33_wonderland_a.jpg

33_wonderland_a_foto_2.jpg

33_-_hf15111218_-_wonderland_a.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk om te zien dat er weer wat originele producten op de markt komen. Beetje zoals we gewend waren van marijn.
greetz

Inderdaad, erg gaaf om te zien dit. Erg mooi product, mine's komen op film dik over en hummer klinkt goed.

Gezien op de demo van de Witte Vuurwerk vanavond in Emmerich. Verrassend leuk product. Mooie mines vergezeld van goede hummers. Ik vind het een toppertje. Goede prijs ook.

Heel gaaf product! top combinatie, met 2 of 3 het tempo een stukje hoger leggen en je hebt een perfecte opening van je show

Kwa losse cakes was dit 1 van de beste die ik had, snoeiharde mines, met hele leuke hummer achtige spinners. echt een aanrader, vele malen harder dan bijvoorbeeld de wasp! en het lanceren van de bombettes echt super hard!! hier mogen ze wel een box van maken, al was 3 stuks ook top zo! :D

Was inderdaad een geweldige cake. Die mines waren erg hard toen ze de cake verlieten.
En die hummers/spinners waren ook erg goed uitgevoerd.

Kwalitatief goed cake hoor en geld waard. Mooie mine met hummers.
2 naast elkaar een in show lijkt mij een goed plan.

Heeft iemand deze toevallig in de straat gefilmd?

Ja, per 2, al is de film niet fantastisch, want ik had de felle mines wat onderschat, dat is wat flets haha. :D Film volgt pas eind dit jaar.
Maar wat een leuke bak dit, per 2 geschoten, erg tof, blijft gewoon leuk die hummer en die mines zijn gewoon erg tof!

LET OP: Film is niet van mij, credits naar forum lid: RaideR.

Ik kwam dit filmpje zojuist tegen op YouTube. Aan het begin vanaf 8sec tot 00:35sec zie je in de verte de Wonderland A. Wat een top cake zeg!

Geweldig hoe deze cake de aandacht pakt, zelfs een paar straten verderop. Ook lijkt het erop dat i nog erg goed de straat verlicht. Toppertje dit!

Heb er 2 in de bestelling staan, die worden dan ook zeker gefilmd:)

Edit: Spelling foutje

Laatst bewerkt:
Heel gaaf filmpje zeg, valt zeker op deze cake.
Staat ook hier zeker weer in de bestelling.

Back
Bovenaan