Valk Vuurwerk Nijverdal

dat is helaas ieder jaar standaard dat de bestelling niet klopt.
ik althans heb nog nooit meegemaakt dat mijn bestelling wél klopte.
altijd weer terug de fietsenwinkel in om te zeggen dat dit en dat er niet bij zit.
en dan komen ze met de 'vergeten' producten terug naar de balie.
hopelijk is het dit jaar anders, en klopt de bestelling gewoon.
het is nogal frustrerend dat je weer achter in de rij moet aansluiten, nadat je je bestelling gecontroleerd hebt omdat je producten mist...

voor het eerst gehad, vorig jaar.

ruim van te voren in de voorverkoop besteld maar die 3 producten die misten waren ook niet meer voorhanden.

gelukkig was de eigenaar zo schappelijk om me zelf 3 andere producten te laten kiezen in de bunker ongeacht de prijs

Zie zojuist dat ik tijdens het plaatsen van mijn order begin november de 30e als afhaaldag heb gekozen. Heb echter een vrije dag opgenomen voor de 29e.

:bonk:

Zojuist geprobeerd te bellen maar het enige nummer dat ik kan vinden is het nummer van de werkplaats die sinds gister gesloten is i.v.m. de voorbereiding op de vuurwerkverkoop. Weet iemand een manier waarop ik Valk of Rene zelf te pakken kan krijgen om te vragen of er nog het een of ander geschoven kan worden?

Zie zojuist dat ik tijdens het plaatsen van mijn order begin november de 30e als afhaaldag heb gekozen. Heb echter een vrije dag opgenomen voor de 29e.

:bonk:

Zojuist geprobeerd te bellen maar het enige nummer dat ik kan vinden is het nummer van de werkplaats die sinds gister gesloten is i.v.m. de voorbereiding op de vuurwerkverkoop. Weet iemand een manier waarop ik Valk of Rene zelf te pakken kan krijgen om te vragen of er nog het een of ander geschoven kan worden?

Ik heb hem een PB gestuurd en daar kreeg ik vrij vlot reactie op maar dat is al enkele weken geleden. Kan me voorstellen dat hij nu erg druk is.

Vanmorgen mn vuurwerk hier opgehaald, had wel een paar verkeerde cakeboxen gekregen, eerst de Euphoria ( Evolution Fireworks ) welke ik niet besteld had, vervolgens kreeg ik de Solar Storm waarvan ik eigenlijk de 2015 versie zou krijgen ( Spectactle Show 100 ) maar die 2015 versie was er schijnbaar niet dus maar de Solar Storm meegenomen .

Daarna ipv de Visions of Ecstasy heb ik de Ecstatic gekregen waar ik wel van baal omdat de prijs gewoon lager is en een behoorlijk laag tempo heeft , jammer genoeg kwam ik hier toen ik alles thuis had pas achter , en de gratis cakebox ( Detonation Box ) die ik zou krijgen had ik er niet bij gekregen dus was al onderweg naar huis en ben toen terug gereden om die alsnog op te halen .

Verder echt een prima winkel maar er wordt nog wel eens wat vergeten bij een bestelling / verkeerde producten afgeleverd

Vanmorgen mn vuurwerk hier opgehaald, had wel een paar verkeerde cakeboxen gekregen, eerst de Euphoria ( Evolution Fireworks ) welke ik niet besteld had, vervolgens kreeg ik de Solar Storm waarvan ik eigenlijk de 2015 versie zou krijgen ( Spectactle Show 100 ) maar die 2015 versie was er schijnbaar niet dus maar de Solar Storm meegenomen .

Daarna ipv de Visions of Ecstasy heb ik de Ecstatic gekregen waar ik wel van baal omdat de prijs gewoon lager is en een behoorlijk laag tempo heeft , jammer genoeg kwam ik hier toen ik alles thuis had pas achter , en de gratis cakebox ( Detonation Box ) die ik zou krijgen had ik er niet bij gekregen dus was al onderweg naar huis en ben toen terug gereden om die alsnog op te halen .

Verder echt een prima winkel maar er wordt nog wel eens wat vergeten bij een bestelling / verkeerde producten afgeleverd

Volgens mij stond jij voor mij dan :p

Moest zelf wachten op de 4seasons omdat de gene voor mij de laatste had. Moest uit Rijssen komen, al met al heb ik volgens mij 3 kwartier moeten wachten hierop. Vond de service dit jaar zelf iets minder, maar de prijzen waren weer goed.

Hier ook bij thuis komst spullen er niet bij.(klein spul voor de kids)
Moet er morgen toch nog wezen voor vuurwerk per doos meld het dan wel, kijken als ze het dan nog oplossen gaat toch om 20 euro.

Hmm ik heb ook de Visions of Ecstasy (120) besteld. Moet morgenvroeg ophalen. Ik controleer het bij de winkel, en als het niet goed is ga ik terug. Ze hoeven mij niet af te schepen met minder.

Maar ga er gewoon vanuit dat alles in orde is.

Vanmorgen weer geweest . Was lekker druk al geen problemen gehad met de bestelling . En heb me nog een karton big 19 erbij besteld dat was geen probleem . Alles werd na de auto gebracht dus was weer goed.

Vanochtend geweest, alles was prima zelfs nog wat extra meegenomen.
Mijn zoon was onder de indruk van de dame achter de kassa :D hij komt volgend jaar weer

Hmm ik heb ook de Visions of Ecstasy (120) besteld. Moet morgenvroeg ophalen. Ik controleer het bij de winkel, en als het niet goed is ga ik terug. Ze hoeven mij niet af te schepen met minder.

Maar ga er gewoon vanuit dat alles in orde is.

Tegen mij werd gezegd dat de Vision of Ecstasy is afgekeurd, en dat ze als vervanger de Euphoria hebben gekregen, welke ik tenminste kwa effect beter vindt dan de Ecstatic en heb de Euphoria dan ook maar weer opgehaald bij Valk

Volgens mij stond jij voor mij dan :p

Moest zelf wachten op de 4seasons omdat de gene voor mij de laatste had. Moest uit Rijssen komen, al met al heb ik volgens mij 3 kwartier moeten wachten hierop. Vond de service dit jaar zelf iets minder, maar de prijzen waren weer goed.

Dan stond ik weer achter jou :D
Bij mij ook bij zowel vwperdoos als Valk-vuurwerk dingen vergeten. Maar dat werd allemaal goed opgelost. Wellicht een aandachtspuntje voor volgend jaar.

Tegen mij werd gezegd dat de Vision of Ecstasy is afgekeurd, en dat ze als vervanger de Euphoria hebben gekregen, welke ik tenminste kwa effect beter vindt dan de Ecstatic en heb de Euphoria dan ook maar weer opgehaald bij Valk

Die wil ik ook niet. Maar laten we even afwachten. Ik ben er morgen 06:00! Nog andere freaks aanwezig?

Back
Bovenaan