Transbomber

100 shots 30mm zijn ook kleine doosjes. Dus deze zal ook wel klein uitvallen. Maar dat maakt toch niet uit. Gaat erom wat er uit komt. Lengte van bombettes verschillen nog wel eens. Ziet het maar als een 3" shell en een 3" cylinder. Beide zelfde diameter maar groot verschil in uitwerking. Een 25mm bombette kan echt wel een grote uitwerking hebben.

Dat zo'n mooie effecten uit idd een kleine boxje komen, ik had em zelf wel wat groter verwacht. Ma ik hou wel van wolven in schaaps kleren����

De cakes zitten wel vast gelijmd.. in de doos. En hebben net als de immortal gold. Roze snellont onderin.. zijn er mensen die bv. Met de imo. Gewoon zo hebben ontstoken zonder deze eruit te halen en aan elkaar te koppelen..

De cakes zitten wel vast gelijmd.. in de doos. En hebben net als de immortal gold. Roze snellont onderin.. zijn er mensen die bv. Met de imo. Gewoon zo hebben ontstoken zonder deze eruit te halen en aan elkaar te koppelen..

zijn ze al doorgelont met snellont ?

Is eigenlijk aan het batch nummer te achterhalen of je de juiste versie te pakken hebt? En zo'ja welk batch nummer is dan juist?

zijn ze al doorgelont met snellont ?

Dat lijkt me stug, dat zou immers nooit door de CE inspectie komen.

Het is overigens maar de vraag of het überhaupt daadwerkelijk snellont is, vaak is de kleur van het reserve lont anders om aan te geven dat het het reservelont is, en blijkt vaak gewoon lont te zijn. Echter komt het ook voor dat er groen reservelont aan het einde zit, dat dan weer snellont blijkt te zijn. Er is dus weinig zinnigs over te zeggen.

Heb het niet over reserve lont gehad.. reservelont is ook gewoon groen. Maar onderin. Word het een bundel roze lont.. netzoals de imo gold..

Wat ik weet van de starpalm en de king crown with glitter van verleden jaar is dat er bij het reservelont, onderaan, een stuk of 4 extra stukjes van een centimeter of 3 aan snellont zit. Als je ze dus op dd juiste manier in de doos zet komt er een soort steekvlam van het reservelont af dat door de labels heen brand en het hoofdlont van dr volgende cake aansteekt.

Ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is dus een ectra ti-repje kan geen kwaad voor de zekerheid

Wat ik weet van de starpalm en de king crown with glitter van verleden jaar is dat er bij het reservelont, onderaan, een stuk of 4 extra stukjes van een centimeter of 3 aan snellont zit. Als je ze dus op dd juiste manier in de doos zet komt er een soort steekvlam van het reservelont af dat door de labels heen brand en het hoofdlont van dr volgende cake aansteekt.

Ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is dus een ectra ti-repje kan geen kwaad voor de zekerheid

Ik lont ze gewoon door, ga niet op gekkigheid met steekvlammen vertrouwen, het is uberhaupt al krankzinnig dat dit soort constructie nodig zijn.

Het klopt zoals je omschrijft emieloss, werkt perfect.
Zover ik weet zitten er 5 stukken visco naast elkaar.

Back
Bovenaan