Ik heb gisteren de transbomber mogen zien, en ja het is een 25m caliber.
Ps schrik niet als je em ophaalt.
Klein doosje denk ik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De cakes zitten wel vast gelijmd.. in de doos. En hebben net als de immortal gold. Roze snellont onderin.. zijn er mensen die bv. Met de imo. Gewoon zo hebben ontstoken zonder deze eruit te halen en aan elkaar te koppelen..
zijn ze al doorgelont met snellont ?
Heb het niet over reserve lont gehad.. reservelont is ook gewoon groen. Maar onderin. Word het een bundel roze lont.. netzoals de imo gold..
Is eigenlijk aan het batch nummer te achterhalen of je de juiste versie te pakken hebt? En zo'ja welk batch nummer is dan juist?
Wat ik weet van de starpalm en de king crown with glitter van verleden jaar is dat er bij het reservelont, onderaan, een stuk of 4 extra stukjes van een centimeter of 3 aan snellont zit. Als je ze dus op dd juiste manier in de doos zet komt er een soort steekvlam van het reservelont af dat door de labels heen brand en het hoofdlont van dr volgende cake aansteekt.
Ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is dus een ectra ti-repje kan geen kwaad voor de zekerheid
Werkt inderdaad top bij de rubro boxen.
Lopen altijd perfect in elkaar over!