[Prijsvraag 2016] China Red [WINNAARS BEKEND]

Vraagje. Bij de tweede vraag over de grootste box is dit natuurlijk de intoxicated. Op de site staat een plaatje met een label waar 504 shots op staat, maar op in een topic hier op vwc staat een plaatje met 536 shots. Wat is hier nu het goede antwoord? Ik heb nu 504 shots doorgegeven omdat in de vraag stond dat de antwoorden op de site van China red te vinden waren.

Jaa daar heb je een goeie �� heb zelf 536 geantwoord. Maar nu ik de shots tel op de fotos op vwc kom ik ook uit op 504 terwijl er 536 op de box staat..

Bizar, ik heb 500 geantwoord ... Hoe ik daar in godsnaam op kom :bonk:
Heb het toch echt nagezocht toentertijd. Nou ja, 1 concurrent minder voor jullie ...

Bizar, ik heb 500 geantwoord ... Hoe ik daar in godsnaam op kom :bonk:
Heb het toch echt nagezocht toentertijd. Nou ja, 1 concurrent minder voor jullie ...

Op de site bij de beschrijving staat "ruim 500 shots" denk dat vanuit dit punt jou antwoord komt.

Mijn antwoorden:
1. In welke productgroep zit de I am Fan? Topline Cakes
2. Hoeveel schoten bevat de grootste cakebox in het assortiment? 504
3. In hoeveel productgroepen heeft China Red haar producten ingedeeld? 10
4. Welke cakebox heeft 130 schoten? Wipe Out
5. Hoeveel China Red verkooppunten zijn er in Zuid-Holland en Gelderland samen? 23
6. Hoe heet de 16 schots moulded cake? Manipulator
7. Wanneer is China Red opgericht? 2010

Zoveel verschillende antwoorden. Het lijkt me beter om deze vraag er maar uit te gooien ...:p:D

Wel vreemd ja die vraag over het aantal schoten. Op de doos zelf staat 536 shots maar bakero1973 verzekerde in het topic over de Intoxicated dat er 504 schoten in zitten... Verwarrend dit. Ik heb overigens voor 536 gekozen.

Volgens mij was dit de pot met de meeste schoten Intoxicated met 800 Shots

Vergroot

| Meer

Intoxicated *NIEUW 2016*
De grootste bak die we hebben - ruim 500 schoten in een bizar hoog tempo.
De finalebak waar iedere vuurwerkliefhebber het jaar mee wil afsluiten!

Back
Bovenaan