Cornel
VWC lid
Smaakt zeker prima, maar denk mede omdat het onder Heineken valt een te duur bier.
Duur? Ik betaal voor 3 dubbels 2,70 dat is niet duur toch?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Smaakt zeker prima, maar denk mede omdat het onder Heineken valt een te duur bier.
Duur? Ik betaal voor 3 dubbels 2,70 dat is niet duur toch?![]()
Dan heb je het bier inderdaad voor niet veel geld. Maar normaal gaat deze per 3 toch wel voor bijna 4euro weg.
Goed bezig, dat wordt genieten! Ik had laast voor mijn verjaardag een pakket van st. Bernadus gekregen met de 4 verschillende en een glas, deze ga ik eerste kerstdag eens buit maken![]()
dan ga jij een goede eerste kerstdag hebben![]()
Paar weken geleden als cado een texels skuumkopie gekregen die gaan mooi ff proberen dit weekend met kerst![]()
Mijn favoriete winkel op het moment is ook decaigny.
Sinds paar jaar helemaal fan van craft beer, normale pils kan me niet meer zo bekoren, belgische vaak zoete bieren ook niet meer.
Mijn biermenu voor deze kerst en oud en nieuw;
En niet eens de kerstklassiekers:
Weihenstephaner Vitus/Korbinian
Dolle Brouwers Stille Nacht
Struise Tjeeses
?!
Ik ben er wel klaar mee, jammer dat er alcohol in zit. Klotengif.
Haha shame on me, nee ik heb m'n rhodesian van frontaal een amerikaanse barley wine met veel amrikaanse hopsoorten gebombardeerd tot mn kerstbier, ondanks dat ik over het algemeen niet van hele zoete bieren houd is dat een echt topper voor een koude kerstdag.