Transbomber

Als die 2e cake op komende demo's net zo is, wil ik roch jagen naar een vervangende gold crackling willow of timerain cake. Iemand ideeën daarvooe?

In het topic over de demo van Breukers vuurwerk heeft Chromeeh van Pyro Almelo de finale gefilmd. De demo lijkt te openen met de Transbomber en ziet er volgens mij hier wel verdomd leuk uit.. met goede cake 2. Afwachten maar.. heerlijk die kruitstress.

In het topic over de demo van Breukers vuurwerk heeft Chromeeh van Pyro Almelo de finale gefilmd. De demo lijkt te openen met de Transbomber en ziet er volgens mij hier wel verdomd leuk uit.. met goede cake 2. Afwachten maar.. heerlijk die kruitstress.

Haha je bent me net voor. Weer een andere wending.

Prachtig dit! Weer lekker 10 pagina's paniek zaaien om niks. Schietbedrijf had gewoon een cake verwisseld waarschijnlijk.

Mooie hobby hebben we toch! :D

Oooh wat heerlijk die kruitstress hahaha zit nu al te dubben met welke box ik wil sluiten. Transbomber of Bad ass box. door de verschillende filmpjes kom ik er niet meer uit.

Ik ben benieuwd, heb m op mn bestelling staan. op het filmpje in de regen op grote afstand vind ik m zeker niet slecht presteren! Zo te zien krijg je zowat de crackling om je oren joh haha.

Leuk voer voor discussie allemaal, volgens mij is het gewoon een dikke cake die prima opbouwd naar een heerlijke finale. Kan niet wachten om hem de lucht in te jagen.

Had al wel gedacht dat het goed zou komen met deze cakebox :p nu vanavond de demo nog even afwachten van Morsink in Goor waar deze als het goed is ook te zien zal zijn .

Op dat filmpje van Breukers vuurwerk is tenminste cake 2 terug met de crackling willows zoals die ook getoond werd tijdens de winkeliersdemo en de burst klinkt ook goed.

Heb hier zelf 99 euro voor betaald maar verwacht gewoon wel dat deze goed presteerd in de straat :)

Die 2e vorige cake zit ook in de Rumble in the Jungle van VuurwerkMania als ik me niet vergis (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43762-Rumble-in-the-Jungle-144%92s-*NIEUW-2016*)

Klopt, komen ook uit dezelfde fabriek. Zijn beide 144 schots bakken die op dezelfde manier zijn opgebouwd en voor dezelfde prijs worden aangeboden. Lijkt me dat ze in de fabriek dan cakes verwisseld hebben. Misschien toevallig bij één box, misschien bij allemaal. We gaan het zien :p

Oooh wat heerlijk die kruitstress hahaha zit nu al te dubben met welke box ik wil sluiten. Transbomber of Bad ass box. door de verschillende filmpjes kom ik er niet meer uit.

Ik heb ze beide maar besteld. Echter als ik moest kiezen. Deed ik persoonlijk de bad ass

Back
Bovenaan