Assorted Fountain

Artikelnummer: 124
Artikelnaam: Assorted Fountain
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

124_assorted_fountain.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze nog liggen van vorig jaar. Niet aan toegekomen. Zijn kleine dingen, stellen volgens mij ook niet veel voor. Voor die prijs leuk voor de afwisseling, maar dit komt bij lange na niet tot het niveau van de meterpaketten.

voor 1, 50 is het zeker wel de moeite waard. Ik heb zelf het meterpakket gehad van mercurius, maar dan vind ik deze fontijnen beter hoor.

Deze fonteinen vond ik eerlijk gezegt gewoon mooi, 1,25 hierzo voor 4 stuks. Vooral die 'Golden Paddy' vond ik echt mooi. Ze duren trouwens ook nog best lang.

Vind ze soms beter dan menig andere fonteinen waar je 4 euro per stuk ofso voor betaald.

Afgelopen Oud en Nieuw 4 pakjes gehad. Waren wel weer leuk voor in de vooravond. Dit jaar koop ik een pakje of 15 denk ik. Dan lont ik er 40 door. Gewoon 40 fonteintjes tegelijk. :p

Had ze dit jaar ook weer. Echt goede kwaliteits fonteinen voor een zacht prijsje. Was elders bij ons 1 euro, maar afgelopen jaar 1,25.

Wat er wel veranderd was afgelopen jaar: de 4 verschillende effecten.

Er zaten dit jaar maar 2 verschillende effecten in. Maar alsnog een aanrader!

Had ze dit jaar ook weer. Echt goede kwaliteits fonteinen voor een zacht prijsje. Was elders bij ons 1 euro, maar afgelopen jaar 1,25.

Wat er wel veranderd was afgelopen jaar: de 4 verschillende effecten.

Er zaten dit jaar maar 2 verschillende effecten in. Maar alsnog een aanrader!

2 verschillende effecten? Bedoel je dat er bijvoorbeeld 2x Peacock Fountain en 2x Golden Flower inzat? Ik had gelukkig gewoon 4 verschillende in een pakje. Raar dat dat bij jou niet zo was!

Ja klopt! Ik kopieer gelijk mijn bericht even van mijn eigen topic:

Echt goede kwaliteits fonteinen voor een zeer lage prijs! Ze kosten 1,25 voor 4 fonteinen, en bevatten sinds vorig jaar 2 verschillende effecten( dus 2 x 2 effecten ) , wat het jaar daarvoor 4 verschillende effecten waren. Ze duren ook vrij lang, sommige een kleine 20 seconde en de ander weer een halve minuut. Sommige wijken zelfs zo erg af dat ze een minuut duren:)

Ze kosten hier 1,25 per 4 fonteinen. Ik vond ze dit jaar slechter dan vorig jaar. Ze duurde aanzienlijk korter dan vorige jaren. Ze duurde nu zo'n 15 seconde ofso en dat was vorig jaar soms wel tot een minuut!

Had er ook 4 voor 1,79. Waren wel mooi, maar ook niet echt lang nee, heb je gelijk in. Voor de prijs zeker goed te doen hoor!
Filmpje van mij:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Elk jaar worden deze fonteintjes slechter..
De tijds duur gaan korter.
Ook de spuit hoogte is verdwenen.
De CAT,1 fonteintjes zijn vaak al beter.

Ik koop tegenwoordig die van Wolff...
Ook prijzig met 2 tot 2,5 euro..
Maar die spuiten tenminste nog wel fatsoenlijk!!

Hoe zijn deze in vergelijking met de categorie 1 fontijnen van de aldi?

Want bij de aldi krijg je er 30 voor 9, hier 4 voor 3, dat scheelt toch een hoop.

Hoe zijn deze in vergelijking met de categorie 1 fontijnen van de aldi?

Want bij de aldi krijg je er 30 voor 9, hier 4 voor 3, dat scheelt toch een hoop.

Daar kunnen ze niet goed tegenop helaas. Puur uit nostalgie dat je deze dan eigenlijk nog zou kopen.

Edit: dacht dat het hier om die van Wolff ging.
Voor de prijs van 1.25 tot 2.00eu zijn het wel gewoon leuke dingetjes waar je je geen buil aan zult vallen.

Voor mij is dit echt wel oldskool spul, in het eerste jaar dat we vuurwerk kochten, zaten deze in een pakket. Deze heb ik ook in het westen te koop zien staan, voor 3 euro per 3 pakjes.

Back
Bovenaan