Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

ik durf hem niet meer te bestellen omdat ik 2016 nog niet gezien heb. Dan had ik er wat eerder bij moeten zijn en 2015 moeten halen. Dus ik sla hem ff over, misschien volgend jaar als hij hetzelfde is gebleven.
greetzz

ik durf hem niet meer te bestellen omdat ik 2016 nog niet gezien heb. Dan had ik er wat eerder bij moeten zijn en 2015 moeten halen. Dus ik sla hem ff over, misschien volgend jaar als hij hetzelfde is gebleven.
greetzz

Niet omdat ik Evo fan ben of marchel goed ken of omdat ik bij Orthen werkzaam ben..
Maar gewoon een vraag uit mij..
Waarom durf je de gok niet aan?
Nu zie ik werkelijk prachtige nieuwkomers die misschien wel wat hoger schieten dan gemiddeld, maar ook grotere boeketten hebben dan gemiddeld.
Waardoor het een pracht geheel is.
Ik zelf heb er de volste vertrouwen in..
En dat is puur persoonlijk.

Ik heb er ook vertrouwen in,op de laatste demo kwamen de producten van Evolution zeer goed over.
Ook de nieuwe producten rechtstreeks uit de container:)
Bv de Golden Age schoot niet te hoog of te laag,grote effecten met mooie burst.

Niet omdat ik Evo fan ben of marchel goed ken of omdat ik bij Orthen werkzaam ben..
Maar gewoon een vraag uit mij..
Waarom durf je de gok niet aan?
Nu zie ik werkelijk prachtige nieuwkomers die misschien wel wat hoger schieten dan gemiddeld, maar ook grotere boeketten hebben dan gemiddeld.
Waardoor het een pracht geheel is.
Ik zelf heb er de volste vertrouwen in..
En dat is puur persoonlijk.

ik ben bij elke importeur voorzichtig met wat ik koop als het gaat om nieuwe producten. Ik wil altijd eerst straatfilmpjes zien of 100% productie films. Anders begin ik er niet aan omdat het om een hoop geld gaat en dat niet op mijn rug groeit. Het feit dat ik ondanks dat toch twijfel aan deze box is dus een positief punt. we hebben nog even ;-)
greetzz

Op.zich een nette box ..persoonlijk vind dat t einde minder is..gaat nu met single shots beetje uit als een nachtkaars..zou m.i. mooier zijn met mooie finale aan t einde

Deze gaat er komen ipv de Solar Storm.
Cake 3 en 6 gaan als finale tegelijk
Tegelijk een six best possible met cake 1 en 3 als finale getimed op de finale van de Visions.
Dikke lucht vol kruipend goud :shocked:
Dan gaan er 4 crueltys in een keer de lucht in gevolgd door 4 crackling chrys en afsluiten met 12 fluitbatterijen 200 shots en 4 delicious thunder finale edition en 2 happy thunder q.
Lijkt mij een prima finale.

Nou, kreeg hem niet mee bij Valk. Zou afgekeurd zijn. Erg slecht van Evolution dat er zoveel is afgekeurd. Dat krijg je ervan, als je persee alles op het randje wil hebben!

Nou, kreeg hem niet mee bij Valk. Zou afgekeurd zijn. Erg slecht van Evolution dat er zoveel is afgekeurd. Dat krijg je ervan, als je persee alles op het randje wil hebben!

Deze is niet afgekeurd. De 100 is afgekeurd. Dan heeft valk zich vergist.

Verbaast me niets dat deze missch afgekeurd zou zijn de 2015 versie deed niet onder voor prof maar dat zouvoor een ieder bijzonder sneu zijn die m gekocht hebben! Heb altijd t idee als zo n product een jaar zeer goed presteert dat die bij de keurings xtra onder de loep komen te liggen...Zo jammer dit!

Fijn dat het de lonten aangepast zijn bij het 2016 model. Bij de oude kwamen de lonten in het midden bij elkaar waardoor je een schotje moet plaatsen. Bij de nieuwe batch zitten ze allemaal aan de buitenzijde.

Back
Bovenaan