Demo: Benfried B.V. Den Hoorn 18 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Den Hoorn
Datum: 18 december 2016
Tijdstip: Rond 19:00
Bijzonderheden: ...
Collecties: ...

Goed dat ik dit zie want hij stond voor mij ook op de planning om de 18e langs te gaan.

Het lijkt me een slimme zet als deze demo dan door een modje uit de kalender wordt verwijdert voordat er mensen zijn die dit topic missen maar wel op de kalender de show zien staan. Dus als één van de modjes zich geroepen voelt .. :wink:

Oh jammer. Had hier ook graag bij willen zijn. Goed dat ik dit nog even zie. Helaas.

Helaas is mij ook niet opgevallen dat de datum voor deze demo verkeerd in de agenda stond.
Voor de mensen die nog willen zien wat er is geschoten heb ik een speellijst op Youtube met alle films van deze demo: https://www.youtube.com/playlist?list=PLfAJh0OsAvQPMvoxDyEEmNWWV4S21-Emx

Tevens kan ik alvast verklappen dat er 29 december nog een demo bij de Benfried in Den Hoorn zal zijn. Het zal alleen niet zo'n uitgebreide demo zijn maar voor de mensen die vuurwerk willen kijken en het direct willen kopen & mee nemen is dit een uitkomst :D Mocht ik alle info hebben zal ik een topic openen.

Het lijkt me een slimme zet als deze demo dan door een modje uit de kalender wordt verwijdert voordat er mensen zijn die dit topic missen maar wel op de kalender de show zien staan. Dus als één van de modjes zich geroepen voelt .. :wink:

jammer dat we hier niet zijn geweest goos :-(

Poeeee ik heb deze show al dit jaar mogen zien ! en dat was bruuut en had hem graag een 2de keer willen meemaken !

Back
Bovenaan