Demo: Quartel Modelbouw Pijnacker 17 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Pijnacker
Datum: 17 december 2016
Tijdstip: 20:00
Bijzonderheden: Finale op muziek
Collecties: Weco, Cafferata, Rubro, Vulcan en Bonfireworks

Er worden +/- 23 producten geschoten.

Folder kwam deze week binnen met aankondiging van de demo.

Is dit een product demo met daarnaast nog uitgebreidere show van non-particulier vw?

Folder kwam deze week binnen met aankondiging van de demo.

Is dit een product demo met daarnaast nog uitgebreidere show van non-particulier vw?

Afgelopen jaren was er wel een eindshow, maar deze bestond alleen uit consumenten vuurwerk naar mijn weten.

Zaterdag: prachtige vuurwerkshow Quartel!

ADVERTENTIE - Op de Sportlaan in Pijnacker wordt aanstaande zaterdag 17 december 2016 om 20.00 uur een vuurwerkshow gehouden.

Het wordt een geweldige show die wordt geschoten door Dreamfireworks in samenwerking met Quartel Vuurwerk. Het sfeertje wordt extra gezellig met Rainbow Drive die licht en geluid zullen verzorgen tijdens de show. De vuurwerkshow is helemaal gratis en iedereen (jong en oud) is welkom!

"Na onze vuurwerkshow zal onze vestiging aan de Delftsestraatweg 26d te Pijnacker open zijn met verschillende kortingacties tot 23.00 uur", zegt David Hoogewerff van Quartel Vuurwerk die momenteel met zijn team druk bezig is met de inrichting van de showroom

e15e5ab1-3193-47ba-999c-df3964c8b5c1.jpg

Kom zeker even kijken, altijd leuk om nog producten van Bonfireworks de lucht in zien te gaan.

Met die flinke finale vond ik het nog wel meevallen. Maar eerlijk gezegd vind ik muziek bij een vuurwerkshow alleen maar afleiden. En het is voor degene die zo'n show ontwerpt misschien wel een leuke uitdaging, maar hier zijn ze door de muziek echt af en toe het vuurwerk uit het oog verloren - soms secondenlang alleen maar zwarte lucht. Jammer. Zaten ook echt wel spectaculaire stukken bij, maar daarna viel het dan vaak weer stil. Misschien is dit meer voor dagjesmensen bedoeld dan voor liefhebbers? Misschien ben ik gewoon een zeikerd :D

(De omroeper gaf al wel aan dat het moeilijk is om tijdcode te schrijven bij consumentenvuurwerk. Maar ja, als zo'n show niet werkt met consumentenvuurwerk, doe het dan niet...)

@Peter82 daar heb je wel gelijk in, ik heb in ieder geval interessante producten gezien, De feuerplatte is er eentje die ik wel een keertje ga aanschaffen, de Event cake 4 is erg goed en ik ben blij dat ik de Gravity (3x) heb dit jaar.

Nee je bent geen zeikerd Peter82, want de finale was rond uit slecht te noemen, het viel vaak stil, de muziek had uit gemoeten en de bouwers hadden zelfs enkele stukken die op een hoogwerker waren gemonteerd naar beneden gericht wat ik behoorlijk amateuristich vond over komen. Wat betreft de schietlijst kan ik zeggen dat ik echt wel mooie producten heb gezien, zoals de Crackling Thunder Final, de Covenant en de Multi Colour Explosion. Wat mij opviel is dat van de Immortal Gold niet alle cakes werden geschoten en dat ik de niet geschoten cakes in de finale terug zag ?

Als ik Quartel modelbouw was, had ik Cafferata gevraagd de show te schieten. Ze nemen ook immers producten van hun af. Cafferata zet altijd nette demo's neer met consumentenvuurwerk, dus het argument van Dreamfireworks gaat voor mij niet op. Dat bewijst de Showtime lijn van Cafferata wel.

Als ik Quartel modelbouw was, had ik Cafferata gevraagd de show te schieten. Ze nemen ook immers producten van hun af. Cafferata zet altijd nette demo's neer met consumentenvuurwerk, dus het argument van Dreamfireworks gaat voor mij niet op. Dat bewijst de Showtime lijn van Cafferata wel.

Als ik Quartel was dan had ik echt niet de hele som betaald voor deze demo :bonk:

bedankt iedereen voor jullie opmerkingen.! En zullen dit zeker mee nemen naar de volgende show.
Maar wie wat ook maakt welk bedrijf het ook is. !!
Soms zit het mee en soms zit het tegen
En dit keer hebben wij de tijd code zelf geschreven en niet dreamfireworks
En helaas is daar toch wat mis gegaan.en een paar dingen niet weg gegaan waar door hier en
Daar een loos stukje viel.
En bij de volgende gaan we jullie punten daar in mee nemen.

Ik vond de demo erg leuk hoor! Vooral de immortal Gold viel mij erg op. Na lang twijfelen een goede keuze geweest om die erbij te nemen. De finale zelf vond ik toch wel erg leuk hoor. Tuurlijk viel het een aantal keer stil, maar heb er zeker van genoten. Fijn dat er winkeliers zijn die echt proberen iets leuks neer te zetten.

bedankt iedereen voor jullie opmerkingen.! En zullen dit zeker mee nemen naar de volgende show.
Maar wie wat ook maakt welk bedrijf het ook is. !!
Soms zit het mee en soms zit het tegen
En dit keer hebben wij de tijd code zelf geschreven en niet dreamfireworks
En helaas is daar toch wat mis gegaan.en een paar dingen niet weg gegaan waar door hier en
Daar een loos stukje viel.
En bij de volgende gaan we jullie punten daar in mee nemen.

Netjes dat jullie reageren maar ik denk dat het merendeel gewoon heeft genoten en dat is voor jullie toch de grootste doelgroep. De paar procent freaks die er tussen stonden zijn kritischer en dat kun je ze ook niet kwalijk nemen. Wij vinden het sowieso al tof dat er nog winkeliers zijn die een demo schieten want er zijn er meer die het niet doen aangezien het toch serieus geld kost. Dus wat mij betreft hoeven jullie je niet te verontschuldigen, maar wel fijn dat jullie het volgend jaar anders willen gaan aanpakken. Ik denk dat er genoeg freaks zijn die jullie om raad kunnen vragen.

De finale zelf vond ik toch wel erg leuk hoor. Tuurlijk viel het een aantal keer stil, maar heb er zeker van genoten.

Dan zijn wij zeker te verwend met goede finales maar ik ben blij dat jij het een goede finale vond en er van hebt genoten.

Back
Bovenaan