Demo: Vuurwerk Orthen 's-Hertogenbosch 9 december 2016

Gisteravond een leuke demo gezien, en wat een toffe finale ;)
Uitrijden was wel echt een drama, maar jezelf er doorheen proppen werkt gewoon :P
Wel fijn was dat de voetbalkantine gewoon open was, enige nadeel ik was de bob :bonk:

Lekker rammen tijdens de finale!
Dit was mijn eerste keer filmen.. ik zie dat er nog een aantal verbeter punten zijn.. kijken of ik eruit kom:)
Wij stonden net buiten het terrein geparkeerd en hadden gelukkig nergens last van qua drukte!

Laatst bewerkt:
Was gezellig zo als altijd, producten die ik al besteld heb van evo top zien presteren ben dus helemaal happy. Wegrijden is inderdaad een zaak van geduld, al ben ik wel zo slim geweest met dat nog in me achterhoofd van voorgaande jaren om hem achterruit in te parkeren bij de uitgang Vd parkeerplaats, en was ik binnen 10sec van het terrein. En nou niet allemaal gaan na doen volgend jaar he :D

Demo Orthen 2016! Een topper van een demo! Zelf, tijdens het schieten, versteld gestaan van nogal wat Nederlands vuurwerkgeweld! Er zaten inderdaad mooie producten tussen, en vooral voor lekkere prijzen.
Een grote dank aan het team van Vuurwerk Orthen voor de gezellige gastvrijheid en alle goede zorgen op deze dag. Voor de liefhebbers onder ons, vanuit mijn kant een fieldcam filmpje tijdens het schieten van de finale! En wellicht dat ik de Demo ook nog upload. In ieder geval een mooi sfeerfilmpje naar de komende jaarwisseling toe. Lang Leve Vuurwerk!

Laatst bewerkt:
Demo Orthen 2016! Een topper van een demo! Zelf, tijdens het schieten, versteld gestaan van nogal wat Nederlands vuurwerkgeweld! Er zaten inderdaad mooie producten tussen, en vooral voor lekkere prijzen.
Een grote dank aan het team van Vuurwerk Orthen voor de gezellige gastvrijheid en alle goede zorgen op deze dag. Voor de liefhebbers onder ons, vanuit mijn kant een fieldcam filmpje tijdens het schieten van de finale! En wellicht dat ik de Demo ook nog upload. In ieder geval een mooi sfeerfilmpje naar de komende jaarwisseling toe. Lang Leve Vuurwerk!

Gefeliciteerd met je eerste bericht op vwc:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Hahaha. Dit is niet mijn 1ste bericht hoor. Was wat fout gegaan met mijn accountje hihi. Ik ben er weer als pyrogrammer! Yeey!

Back
Bovenaan