Anthony bomb
VWC lid
Ik heb hem ook besteld vandaag, over 12 dagen zal ik hem in real life kunnen ervaren 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik vind het jammer dat ze altijd zoveel schoten erin doen, waarom niet gewoon max per tube ? een 32 shots pot met 15 per tube zou geweldig zijn....
Offtopic: Dan is de Madness van Star Collection geschikt. Maar die is wel 60 euro dat vat ik ook niet dus je betaald dan meer in verhouding omdat de tube hoger is.
Ontopic: Vind dat filmpje die Sisser gemaakt heeft van de UF echt heel erg mooi. Weet niet of die al gepost was. Hier dan. Filmpje is van Sisser
http://www.vimeo.com/469429
Dank je wel voor het filmpje van Sisser.
Vind het een uitstekende cake voor een leuke prijs.
Vooral de finale is erg sterk.
Ik plaats hem alvast op het voorlopige lijstje 2008-2009
![]()
Dan heb ik blijkbaar een iets andere versie gehad aangezien mijn versie met mines begon. Daarnaast bevatte mijn UF nog over andere effecten:
Oa. vlak voor de eindsalvo's series met rood-groene waves en rood-groene palm.
Per 2 is het ook goed te doen hoor. Reken er wel op dat dit blokje komend jaar richting de 10 euro duurder zal zijn he.
Door een topic als dit krijg je die discussies en speculaties anders wel. Sommigen vergeten dit, anderen nemen dit bewust mee in de keuze en leidt tot een discussie op zich.
Ik denk dat je het ene topic nu niet los meer kan zien van het andere topic. Wil je de discussie louter over de producten laten gaan, dan moet je of dat topic over de prijsstijgingen sluiten of je moet nu in ieder topic aan gaan geven dat speculeren over de prijs niet toegestaan meer is.
Wat mij betreft is beiden geen optie aangezien je de discussie in zijn geheel vermoord als je de prijs gaat uitsluiten.