Zena Megastore Olen

De Nederlandse prijzen en de kwaliteit van het (sier)vuurwerk liggen steeds meer in de buurt van de Belgische markt.Natuurlijk moeten de Belgische vuurwerkhandelaren wel met grote acties komen.

Tuurlijk ga ik ook op kortingen etc af. Maar enkel naar een winkel gaan enkel en alleen wanneer er korting is doe ik niet. Dat het voor jou allemaal goedkoop of gratis moet zijn kan mij niks schelen, maar helaas voor jou heeft België nu eenmaal geen mentaliteit dat alles maar goedkoop moet zijn.

Ik weet niet waar je vandaan haalt dat het voor mij allemaal goedkoop of gratis moet zijn. Ik geef mijn mening dat ik de 1+1 acties mis zoals meerdere mensen aangeven. De actie waardoor ik dus mijn auto in sprong om naar Zena af te reizen. Het is een lokkertje voor de Nederlanders. Ik vind die actie geweldig en je reist natuurlijk niet alleen af voor die 1+1 actie. Dus dat geld wordt 3x terug verdiend.

Ik ben jaren met plezier naar Original/Zena geweest. Dus gewoon krediet van mij nog over. Hoop dat ze nog flink kunnen knallen de laatste maanden.

Dat Belgie niet de mentaliteit heeft van dat alles maar goedkoop moet zijn is gelul .Jaren geleden was het vuurwerk toch echt een stuk goedkoper daar.Doordat er steeds meer Hollanders kwamen is de prijs enorm gestegen.Mensen met een kleine beurs zullen toch echt naar kortingsacties kijken.Maarja Reverze als je genoeg poen hebt hoef jij natuurlijk niet op de prijs te letten.

Iemand enig idee of de thunder crackers wel nog op voorraad zijn bij zena? Maakt niet uit waar want ze staan opeens niet meer op de site?

Dat Belgie niet de mentaliteit heeft van dat alles maar goedkoop moet zijn is gelul .Jaren geleden was het vuurwerk toch echt een stuk goedkoper daar.Doordat er steeds meer Hollanders kwamen is de prijs enorm gestegen.Mensen met een kleine beurs zullen toch echt naar kortingsacties kijken.Maarja Reverze als je genoeg poen hebt hoef jij natuurlijk niet op de prijs te letten.

Ik heb in beide landen gewoond en geloof mij er is een wezenlijk verschil tussen de consumenten in Nederland en België. De reden waarom het vuurwerk in België goedkoper is, is omdat de veiligheidsregels hier minder streng zijn en omdat er hier een heel jaar geld verdiend kan worden.
Ik kijk eerst naar de kwaliteit en dan naar de kwantiteit. Een paar goede blokken gaan bij mij voor op het idee dat ik veel vuurwerk moet hebben. Een half uur moeie boeketten op de wei of een uur lang prut de lucht in rammen, dat is waar het bij mij om gaat :)

Vuurwerk in Belgie is echt niet veel goedkoper meer.Veiligheidsregels worden in Belgie ook steeds strenger.Momenteel ga ik niet zoals vroeger alleen voor goedkoop vuurwerk naar Belgie.De meeste winst haal ik momenteel uit veel tabak inslaan en mijn auto vol te tanken.

Even een voor mij belangrijke vraag... Wel een beetje vroeg. :p

Zijn er in 2017 wel gewoon weer Januari Sales? Ik vind dat (zeker in de discussie ook waarin Zena soms flink bekritiseerd wordt) De Januari Sales nog steeds een van de allervetste acties die ik ken en daar spaar ik veel budget voor op. Alleen als die er volgend jaar niet zullen zijn geef ik het liever nu in Nederland uit. Ik heb helaas niet het budget voor het volle pond...

Of zouden ze gewoon met ADR het gewoon weer doen? Ik hoor het graag van iemand die bij eventueel bij Zena zit.

Ik heb in beide landen gewoond en geloof mij er is een wezenlijk verschil tussen de consumenten in Nederland en België. De reden waarom het vuurwerk in België goedkoper is, is omdat de veiligheidsregels hier minder streng zijn en omdat er hier een heel jaar geld verdiend kan worden.
De regels voor consumentenvuurwerk zijn juist strenger in Belgie dan in Nederland en het jaar door zijn de inkomsten nihil te noemen terwijl de kosten wel gewoon door gaan. ''Ik heb in beide landen gewerkt''.

De regels voor consumentenvuurwerk zijn juist strenger in Belgie dan in Nederland en het jaar door zijn de inkomsten nihil te noemen terwijl de kosten wel gewoon door gaan. ''Ik heb in beide landen gewerkt''.

Streng, het is maar hoe je het interpreteert. Hebben we het dan over de keuring? De opslag? Of het transport? Drie verschillende situaties waarin je drie keer verschillende regels zal hebben.

Ik heb ook in beide landen gewerkt, sterker nog, werk vandaag nog altijd in beide landen. Cultuur, gedrag, regels... er is echt veel verschil.

Streng, het is maar hoe je het interpreteert. Hebben we het dan over de keuring? De opslag? Of het transport? Drie verschillende situaties waarin je drie keer verschillende regels zal hebben.

Ik heb ook in beide landen gewerkt, sterker nog, werk vandaag nog altijd in beide landen. Cultuur, gedrag, regels... er is echt veel verschil.

Ik heb het over keuring,transport en opslag. Wat doe je voor werk als ik vragen mag?

Vandaag langs geweest we even goed als vriendelijk geholpen daar ook waren er wat leuke aanbiedingen en uiteraard ook 25 procent korting met de lvc pas wat me opviel dat de medewerkers het maar druk hebben met die vrachtbrief ivm.met de 1 kilo regel maar toch respect voor deze mensen dat ze toch altijd vriendelijk zijn en even de tijd voor je nemen ook wil.ik Pieter bedanken voor het nog regelen voormelde voor de old scool shisings en De thunder classic box

Vandaag langs geweest we even goed als vriendelijk geholpen daar ook waren er wat leuke aanbiedingen en uiteraard ook 25 procent korting met de lvc pas wat me opviel dat de medewerkers het maar druk hebben met die vrachtbrief ivm.met de 1 kilo regel maar toch respect voor deze mensen dat ze toch altijd vriendelijk zijn en even de tijd voor je nemen ook wil.ik Pieter bedanken voor het nog regelen voormelde voor de old scool shisings en De thunder classic box

Offtopic: Al eens van lees tekens gehoord? Dit leest namelijk een stuk fijner.

Ontopic: Vandaag ook even gezellig langs geweest in Olen, het was er rustig maar niet minder gezellig! Het is en blijft de vuurwerk winkel van Belgie.

transport kosten zijn omhoog gegaan dat elk jaar zo en niet dat daar zoveel nederlanders komen, ik kom al paar jaren daar let wel op de prijs maar krijg daar altijd korting

zaterdag geweest was niet zo druk erg gezellig even praten met mensen wat mooier en beter is , service is daar weer erg super Bedankt Pieter voor het vuurwerk vind het erg super van de korting zeker deze tijden,erg jammer dat de knallers hoger dan 0,5gr en de matten nu gaat de zwarte beurs stijgen meer dingen uit polen die helaas ook wordt aangepakt dan komt het ergens anders vandaan daarom is NL zeer dom bezig . Erg bedankt Team Zena Olen!!!

Dat het rustiger deze dagen in Olen verbaasd mij niks. Er is lange tijd onduidelijkheid geweest over het al dan niet open gaan van de winkel. Tel daarbij op dat Olen een stuk verder rijden is als de Bunker en als laatste het gemis aan echte grote acties (lees weekendknallers en een movember actie bv). Hier komen toch echt de mensen op af.
Voor mij is het een dagje uit wat leuk te combineren is met een dagje Antwerpen ofzo. Ondanks alles blijf ik komen en blijft Olen de vuurwerkwinkel van Belgie!

Dat het rustiger deze dagen in Olen verbaasd mij niks. Er is lange tijd onduidelijkheid geweest over het al dan niet open gaan van de winkel. Tel daarbij op dat Olen een stuk verder rijden is als de Bunker en als laatste het gemis aan echte grote acties (lees weekendknallers en een movember actie bv). Hier komen toch echt de mensen op af.
Voor mij is het een dagje uit wat leuk te combineren is met een dagje Antwerpen ofzo. Ondanks alles blijf ik komen en blijft Olen de vuurwerkwinkel van Belgie!

Amen to that

Back
Bovenaan