Vuurwerkland Outlet Groningen

Gezocht: Allround medewerker voor de maand december

Door uitbereiding van onze winkels en werkzaamheden zijn wij opzoek naar een medewerker die ons de gehele maand december kan helpen (En eventueel nu al in de weekenden!)
Je werkzaamheden zullen plaats vinden in onze 3 vestigingen Groningen, Roden en Vierhuizen.
De werkzaamheden zullen heel uiteenlopend zijn!

Wat vragen wij:

- B-rijbewijs / eigen vervoer
- Niet bang voor fysiek werk
- Ervaring met vuurwerk is een pré
- Complete maand beschikbaar om te helpen (weekenden en feestdagen komen voor!)
- Geen 9 tot 17u mentaliteit!

Wat bieden wij:

- Gezellig jong dynamisch team
- Interessante personeelsprijzen

Ben jij die vuurwerkgek die ook kruit in zijn bloed heeft?

Neem even contact met mij op d.m.v. een privébericht!

De ideale kans voor mensen die in de buurt wonen.
Helaa is het voor mij echt te ver weg, maar lijkt me geweldig eens een jaar te doen.

Ja wat een mooie mogelijkheid om nog meer uit je hobby te halen!! Ik zou best wat losse avonden/dagen kunnen, maar heel december gaat hem niet worden... Maar als je de mogelijkheid hebt om het te doen, zeker er voor gaan!!!

Als ik de winkel bezoek op de freakmiddag, is het mogelijk om een product van VWT te bestellen naast producten van de outlet in één bestelling?

Als ik de winkel bezoek op de freakmiddag, is het mogelijk om een product van VWT te bestellen naast producten van de outlet in één bestelling?

De producten van VWT die op onze eigen website staan zijn tijdens de freakmiddag te bestellen.

Die op de website van VWT zelf staan zijn alleen via de VWT website te bestellen :wink:

Sommige producten zijn van de site af, klein spul maar wil wat uitzoeken met mijn broertje:) van de Cafferata lijn bijv. Komt dat terug of blijft dat weg?

We hebben dit jaar gekozen voor de Thunderkings van Rubro, we kunnen in verband met bunker ruimte helaas niet alles opnemen in het assortiment! :wink:

Jammer hoor, die mad dogs thunder shocks knallen toch wel een stuk harder dan de thunderkings! Ik denk dat als je die wel toevoegt (volgend jaar) de meeste liefhebbers er een doosje van mee pakken. Ik rijd er nu in ieder geval voor om!

Jammer hoor, die mad dogs thunder shocks knallen toch wel een stuk harder dan de thunderkings! Ik denk dat als je die wel toevoegt (volgend jaar) de meeste liefhebbers er een doosje van mee pakken. Ik rijd er nu in ieder geval voor om!

Kartonnen kunnen altijd besteld worden! :)

Tja jammer:cry: Komen er nog wel nieuwe producten? Mad dog lijn is top en als dat erin zou komen is mijn oud en nieuw compleet. Maar helaas lukt dat dan niet. Mis dan vooral de shocks, de knalpijlen en de matten. Wat Anihalas ook al zei, veel liefhebbers zullen er toch wel wat van meenemen:)

Tja jammer:cry: Komen er nog wel nieuwe producten? Mad dog lijn is top en als dat erin zou komen is mijn oud en nieuw compleet. Maar helaas lukt dat dan niet. Mis dan vooral de shocks, de knalpijlen en de matten. Wat Anihalas ook al zei, veel liefhebbers zullen er toch wel wat van meenemen:)

Matten en knalpijlen zullen we binnenkort toevoegen! :)

De rest van de Mad Dog lijn gaan we niet voeren :wink:

Alsof een winkel speciaal voor jullie een heel assortiment kan toevoegen...

We hebben een aantal nieuwe producten van Wolff toegevoegd!! :D

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product-categorie/wolffvuurwerk/

Stars over Barcelona

Van €44,95 Voor €31,50

Stars.jpg

Van €44,95 Voor €31,50

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/stars-over-barcelona/

Alsof een winkel speciaal voor jullie een heel assortiment kan toevoegen...

Nee dat verwacht ik ook niet, en een karton zal ik ook niet bestellen. Ik plaats het alleen omdat ik mijn mening mag laten weten en de winkel het in overweging kan nemen voor volgend jaar. Het is wat mij betreft dan ook absoluut geen klacht want het assortiment is al fantastisch. Alleen mijn single shots koop ik ergens anders.

Begint weer te kriebelen, misschien dit jaar weer voor deze shop mits de prijzen en producten meevallen

Komen de kartonnen big19 dit jaar?
en de Killer Instinct?

Back
Bovenaan