Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb er nog 1 uit 2014..hahaha. moet er dit jaar maar eens van komen.
Zekers de moeite waard afgelopen jaar er 4 tegelijk geschoten super actie in de lucht niet normaal meer.
Heb er nog 1 uit 2014..hahaha. moet er dit jaar maar eens van komen.
hoe zit het door lonten bij deze topper. Ik heb nog steeds geen doorlont ervaring dus hoop stiekem dat als ik de 1ste cake aansteek de rest ook aangaat. Of dat ik met schilders tape alles makkelijk aan elkaar kan plakken.
hoe zit het door lonten bij deze topper. Ik heb nog steeds geen doorlont ervaring dus hoop stiekem dat als ik de 1ste cake aansteek de rest ook aangaat. Of dat ik met schilders tape alles makkelijk aan elkaar kan plakken.
Ga nou niet de wijsneus lopen uithangen en lopen verkondigen dat je cakes 1 voor 1 moet afsteken want je weet best dat niemand dat hier doet. Je doet net alsof het doorlonten hogere wiskunde is maar dat is het echt niet.Hoewel cakeboxen als een batterij worden verkocht is het overigens niet de bedoeling om de cakes uit de box door te lonten maar een voor een, apart van elkaar (dus niet in de box blijvende) aan te steken. Je kan ze dus het beste een voor een apart aansteken zoals bedoeld
Ga nou niet de wijsneus lopen uithangen en lopen verkondigen dat je cakes 1 voor 1 moet afsteken want je weet best dat niemand dat hier doet. Je doet net alsof het doorlonten hogere wiskunde is maar dat is het echt niet.
Vergeet dat maar bij de Cruel Traction.
Als je wilt doorlonten is het sowieso verstandig om er NOOIT vanuit te gaan dat alles vooraf doorgelont, dan wel in orde zit. Dat kan gevaarlijke situaties opleveren.
Lang niet elke importeur heeft het doorlontsysteem van Rubro geimplementeerd. Hier en daar lees ik zelfs dat niet alle artikelen van Rubro van dat systeem zijn voorzien. Sommige wel, andere weer niet. Hoe dat precies zit, geen idee. Het blijft altijd opletten.
Hoewel cakeboxen als een batterij worden verkocht is het overigens niet de bedoeling om de cakes uit de box door te lonten maar een voor een, apart van elkaar (dus niet in de box blijvende) aan te steken. Je kan ze dus het beste een voor een apart aansteken zoals bedoeld.
met een beetje schilderstape plakt alles
Had er vorig jaar 2 tegelijk afgeschoten en deze liepen precies synchroon.
Niet zo doen!
Schilderstape kan los raken zodat je doorgelonte lontjes niet aangestoken worden.
Beter is om de lontjes vast te maken met 2/3 t-ripjes.
En dan afplakken met ducktape, brand ook sneller, is minder vertraging.
Maar misschien doe ik het ook wel fout hoor...
Niet zo doen!
Schilderstape kan los raken zodat je doorgelonte lontjes niet aangestoken worden.
Beter is om de lontjes vast te maken met 2/3 t-ripjes.
En dan afplakken met ducktape, brand ook sneller, is minder vertraging.
Maar misschien doe ik het ook wel fout hoor...