Zena Megastore Olen

Zena Trophy gaat gewoon door. Heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.

Verder wacht ik en de crew af, wat de ontwikkelingen zijn in België. Hierover hebben wij als crew ook nog niets vernomen.

Heeft iemand weet wanneer de rechtszaak voorkomt?
ik denk dat het de rechtbank van turnhout is die de zaak behandelt gezien Original in dat gerechtelijk arrondissement ligt.
Misschien kunnen we met z'n allen de rechtszaak bijwonen :D

Het is niet eens zeker dat het tot een rechtszaak komt, voor hetzelfde geld komen ze tot een schikking.

Komt er nog eens bij dat de eigenlijke strafbare feiten in een ander arrondissement zijn vastgesteld, namelijk dat van Tongeren.

Zena Trophy gaat gewoon door. Heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.

Verder wacht ik en de crew af, wat de ontwikkelingen zijn in België. Hierover hebben wij als crew ook nog niets vernomen.

Dat zou zeer goed nieuws zijn voor ons vuurwerkliefhebbers!

We wachten gewoon even af. En hopelijk kunnen we Zena straks weer vanouds steunen met extra bestellingen :)

Maaruh wat zijn nu de nieuwe regels? max 1 kg bij aankoop? Iemand al iets gekocht?

Op zich veranderen de regels die in België gelden niet TCDD: max 1kg kruit per persoon en per auto. Ik krijg van de berichten op de Fora niet de indruk dat alle BE-winkels nu opeens nog maar 1kg meegeven. Maar zoals al door diverse gasten aangegeven komen ze binnenkort met info.

Dat ze eerst ook moest en niet werd nageleefd weten we, dat ze nu op hun donder hebben gekregen is waarschijnlijk. Je zou toch zeggen dat ze daarvan leren.

Na de lange sluitingstijd van Zena en ik eindelijk de tijd gevonden heb is het niet januari maar juni geworden om nog eens op bezoek te gaan brengen aan Zena te Olen(1ste van dit jaar maar zeker niet de laatste).

Direct naar de koffie gegaan en Glenn was de aanwezige verkoper. Natuurlijk uitgebreid gehad over de situaties die zich hebben voorgedaan en kan alleen maar toegeven dat Zena zeer veel moeite, tijd en geld steekt om de belgische wetgeving aan te kaarten die heel dubieus is.
Na vele kopjes koffie en men bestelling te hebben gedaan kreeg ik ook de eer om de vernieuwde lvc-pas in ontvangst te mogen nemen.

Dus freaks, tot op heden is er voor ons niets verandert en blijft Zena nog altijd het vetrouwde punt voor al je vuurwerkzaken!

mvg

ps: Ook al is het 30 graden buiten; Joyce had nog steeds niet haar bikini aan.
Dus een reden om op korte termijn nog eens te gaan :bonk:

maar mag ik vragen hoeveel je ingeslagen hebt en hoe het verder is gelopen , wil best nog is een ritje maken maar het is me nog steeds niet duidelijk

Misschien een idee om een miss Zena verkiezing te organiseren.

(al een reden om Joyce in bikini te laten defileren).

Wie stemt voor?:idea:

je krijgt per kilo kruit een aparte bon die ze apart verzamelen bij zena. voorheen was dit per 4 kilo. je tekent ook nog een vrachtbon waarop je aangeeft direct naar huis, of iig je plek van bestemming, te rijden. officieel moet je in bezit zijn van een brandblusser. deze vrachtbon MOET aanwezig zijn in je auto. tevens mag er geen los vuurwerk in je auto liggen maar alles moet in een afgesloten doos zitten.

waarvan akte :)

je krijgt per kilo kruit een aparte bon die ze apart verzamelen bij zena. voorheen was dit per 4 kilo. je tekent ook nog een vrachtbon waarop je aangeeft direct naar huis, of iig je plek van bestemming, te rijden. officieel moet je in bezit zijn van een brandblusser. deze vrachtbon MOET aanwezig zijn in je auto. tevens mag er geen los vuurwerk in je auto liggen maar alles moet in een afgesloten doos zitten.

waarvan akte :)

Maar in Nederland ben je dan wel terug in overtreding daar alleen de drie laatste dagen mogen kopen de Nederlanders.

Voor de belgen blijft alles bij het oude

Back
Bovenaan