Lights of Heaven 2.0 [Uitloop 2019]

Blijft zeker een topper! :D Heb de eerste versie,mee gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Komt op de lijst!

Ook deze maar 2x besteld. Is het bekend of er nog 2.0 versies in omloop zijn? Of gaat alles als 2015 versie uitgeleverd worden?

Redelijke cake dit, mooie boeketten en goede burst. Deze bij valk voor 22,50 kunnen meepakken, maar zou er ook niet veel meer voor betalen.

Heb 2x de 2014 versie tegelijk geschoten maar viel me toch wat tegen. Gingen redelijk hoog waardoor de toch al niet zo grote effecten alleen maar kleiner oogden. Gelukkig maar €22,- per stuk betaald maar ook voor dat bedrag laat ik ze volgend jaar staan. Er is simpelweg beter te krijgen voor dat geld..

Wilde ze overigens middels de reservelont doorlonten aan 2x Happy Thunder Q maar dit doorlonten werkte ook niet. Reservelont gingen niet af ofzo.. Vreemd!

Ik hoop dat de 2015 versie beter was..

Ook ik had de 2014 versie. Mooie kleuren, maar doordat deze behoorlijk hoog ging leken de effecten behoorlijk klein. De Diamonds in Gold ging ook erg hoog, maar deze effecten waren wel erg groot.

Volgend jaar zal ik deze niet meenemen, zijn mooiere cakes voor deze prijs (zoals de Diamonds in Gold).

Verschrikkelijk magere spreiding en kleine boeketten zeg...mag hopen dat nieuwe batch weer ouwe kwaliteit is.

Verschrikkelijk magere spreiding en kleine boeketten zeg...mag hopen dat nieuwe batch weer ouwe kwaliteit is.

Volgensmij is de versie in het filmpje hierboven de oude versie, deze ook gebruikt in mijn show...kleuren waren overigens erg goed. Dit jaar was het namelijk weer gewoon light of heaven...zonder de 2.0.En die moest weer ouderwets goed zijn

Volgensmij is de versie in het filmpje hierboven de oude versie, deze ook gebruikt in mijn show...kleuren waren overigens erg goed. Dit jaar was het namelijk weer gewoon light of heaven...zonder de 2.0.En die moest weer ouderwets goed zijn

Dat is helemaal juist.

Gr
Evolution Fireworks

Ik heb volgens mij de oude besteld voor een klein prijsje. Met die heldere kleuren moet het een feest zijn i.c.m. 2x magicians van royal

Op 10:08 zie je hem voorbij komen in combinatie met de Gumball Extreme (te herkennen aan de strobe comet). Leuke cake maar niet flabbergasted... Ene keer flinke grote boeketten met rake klappen, andere keren liet de boeketgrootte wat te wensen over. Qua kleur gewoon in orde, in ieder geval beter dan Gumball, maar misschien mag het nog wat gewaagder. Geloof dat er geen of bijna geen geel meer in zat, wat toch wel net dat beetje extra geeft.

@pyroguy.
Het weinige geel of het ontbreken ervan hebben we al aangegeven bij onze producent.
Net als de red glitter mine die wit moest zijn.

gr
Evolution Fireworks

@pyroguy.
Het weinige geel of het ontbreken ervan hebben we al aangegeven bij onze producent.
Net als de red glitter mine die wit moest zijn.

gr
Evolution Fireworks

Top ben zeer benieuwd naar de nieuwe versie. Wit zou in mijn ogen ook een betere optie zijn. Past beter bij de naam van het product en laat de kleuren denk ik beter tot zijn recht komen. Voor de rest denken mensen misschien dat de kleuren wat flets zijn, maar dat heeft ook met het filmpje zelf te maken uiteraard.

Back
Bovenaan