Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waren toppertjes dit jaar, had ze bij vuurwerkland outlet groningen voor 15 euro per pakje.
Knalde kwa boeket grootte elke andere nederlandse pijl er makkelijk uit.

Zo wat een pijlen zijn dit zeg :D. Ontzettend veel kracht met opstijgen en erg grote boeketten ondanks dat ze hoog gingen. Ja, deze komen er zeker weer volgend jaar

Waren ze toevallig niet vochtig oid?

Bij mij niet.. ik heb ook altijd mijn vuurwerk de eerste verkoopdag in een warme kamer staan.. zonder de plastik verpakking.. zoals ik elk jaar doe.. met alles.. heb deze dus meerdere keren gehad elk jaar in mijn collectie . Maar dit jaar vind ik ze zwaar tegen vallen ..

Ook twee pakketten gehad met zoals voorgaande jaren gewoon toppers. Misschien een slechte natch pijlen ertussen?

Na alle lof over deze pijlen toch maar een keer genomen.
Dit was ook meteen de laatste keer, kleine boeketten en zachte burst.
Filmpje volgt nog.

Na alle lof over deze pijlen toch maar een keer genomen.
Dit was ook meteen de laatste keer, kleine boeketten en zachte burst.
Filmpje volgt nog.

Vreemd. Ik had ze voor de 2de keer op rij. Ik vind het echt top pijlen. Goede burst en grote boeketten.

Werden letterlijk finaal voorbij gestreefd door de turbo clash rockets. Heb deze al jaren maar volgend jaar sla ik een jaar over, enorm veel verschil in grootte van effecten. Als die er überhaupt uitkwamen...

ik blijf zo hopen dat ze dit jaar er weer zijn man wat een leuke pijlen kan er geen genoeg van krijgen.
enigs zins heb ik een klein oogje gekregen op de pijlen van rubro.

ik blijf zo hopen dat ze dit jaar er weer zijn man wat een leuke pijlen kan er geen genoeg van krijgen.
enigs zins heb ik een klein oogje gekregen op de pijlen van rubro.

zijn nu gewoon te koop. 19,95 en daar kan ook nog korting vanaf ( ik kan je een pm sturen welke winkel)

Net als een reactie van hierboven, ook maar eens gekocht. Waren opzich leuke pijlen, maar had er meer van verwacht. Ik koop dit jaar gewoon weer de Killing Arrow.

Heb ze al jaren.
Normaal zijn dit de enige pijlen die ik schiet, dit jaar ook nog een aantal andere op het lijstje.
Ben benieuwd.. vind pijlen vooral leuk voor de dagen tot de jaarwisseling en in de vooravond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan