Germany Fanstyle

uhm, valt het niemand op dat op het eerste filmpje iedere cake eindigt met 10 shots at once, en op de 2e alleen het tempo wat omhoog gaat? ik zou het wel weten..

Deze ook gekocht dit jaar, kwam precies overeen met het demofilmpje van
Anihalas. Persoonlijk vond ik dit de topper van de avond ( met o.a cruel traction, hardstyle box, gangster box, detonation box)

Hierbij het filmpje, wel kijken in 1080p

Laatst bewerkt:
Ik zag een deel vanuit de auto waarbij te horen kreeg dat het deze cake betrof. Wat een serie dit, geweldig!

Had je de cakes los afgestoken? De film loopt niet goed door i.i.g. :wink:

Deze film en die van Pyromovies HD kunnen mij toch niet echt bekoren, jullie reacties zijn echter zeer positief. De blinker ziet er grandioos uit, de strobe is ook wel tof, maar de bak met goud en rood/blauwe peonies komt op mij vrij matig over. Dure bak in dat geval, want hij is ook nog eens knap snel.

Waaiers blijven aan de prijs, maar zie hem nu her en der voor minder dan 100€ voorbij komen, daarvoor ga ik deze ook maar eens proberen.

Had je de cakes los afgestoken? De film loopt niet goed door i.i.g. :wink:

Deze film en die van Pyromovies HD kunnen mij toch niet echt bekoren, jullie reacties zijn echter zeer positief. De blinker ziet er grandioos uit, de strobe is ook wel tof, maar de bak met goud en rood/blauwe peonies komt op mij vrij matig over. Dure bak in dat geval, want hij is ook nog eens knap snel.

waarom kunnen jou de films niet bekoren? kun je dit onderbouwen.

Dure bak? snelheid is juist de bedoeling in een fan cake,al eens een prof fan gezien?

waarom kunnen jou de films niet bekoren? kun je dit onderbouwen.

Dure bak? snelheid is juist de bedoeling in een fan cake,al eens een prof fan gezien?

Ik zeg nergens dat de snelheid zelf een negatief punt is, dat maak jij ervan, snap jouw felle reactie daarover niet? :rolleyes:

Naast mijn onderbouwing in mijn post, wil ik er nog wel wat aan toevoegen. Ik zie het als een bak met 3 cakes waarvan er eentje grandioos op mij overkomt (blinker), eentje tof (strobe) en eentje matig (goud en peonies). Naast dat ik dat lichtere (koper)goud gewoon een minder/slecht effect vind in het algemeen, vind ik hem, objectief gezien, in deze box matig overkomen op film. Sommige films is het niet eens zichtbaar, maar het is ook zo een verschil met het opvallende van de blinker en de strobe. De tails stelen de show in die cake, die vallen meer op dan het boeket.

"Dure bak in dat geval" slaat dus op mijn mening op basis van een film. Adviesprijs is €140,-, maar lees hier dat ie goedkoper te vinden is. Uitgaande van de adviesprijs, is het €46,- per cake, waarbij ik dus 1 cake niet interessant vind. In dat geval vind ik dat dus een dure bak.

Als dat lichte goud een dikke golden willow was ter grootte van de blinker- en strobe-boeketten, was mijn mening waarschijnlijk heel anders.

Hopelijk is het zo duidelijk onderbouwd, kan je je hier in vinden?

Ik vindt het elke keer weer bijzonder om te lezen.
Al een jaar of 5 lees ik telkens weer dat diverse van ons(freaks)€1,- per schot hanteren voor een I-shape.
Voor een fan is een prijs van van €1,50 op basis van wat hierboven staat een nette prijs.
Dat er in een box 1 mindere cake zit, althans op basis van een film dat kan, in elke box zit er wel 1 die minder is.
Aangezien het gaat om een cake met goud kun je dit niet bepalen op basis van een film aangezien dit vaak slecht te filmen is.
Dat deze dan op basis van de film minder wordt bevonden dan de andere 2 tsja.
Zelf vondt ik in de polska de White Albino het minste tot ik hem in het echt zag en wat een topper.
Voor goud geldt dit vaak ook maar zou dus willen zeggen Mike vraag aan Ronny waar er 1 in de show wordt geschoten en ga hem live bekijken (als hij nog op voorraad is Ronny).

Ik vind het bijzonder dat er 2 man van Katan meteen zo aangevallen zijn alleen door een mening van Mike gebaseerd op de twee films.

Mensen die hem gehad hebben, hoe was de burst? De effecten vind ik vet maar ik heb het idee dat de burst niet echt overtuigend is. Klopt dit?

Back
Bovenaan