Six Best Possible [Uitloop 2018]

Haha ja.. Aan jou ook? Snap dat ze eerst van oude batch af willen, maar dat accepteert de freak natuurlijk niet:D zag de oude dummy staan dus was er al scherp op. De gemiddelde consument weet het niet. Zag ook iemand helemaal tevreden met een oude Reach 4 Freedom naar buiten lopen. Die is toch echt een stuk minder dan de nieuwe..

Flinke doos inderdaad!

Haha ja.. Aan jou ook? Snap dat ze eerst van oude batch af willen, maar dat accepteert de freak natuurlijk niet:D zag de oude dummy staan dus was er al scherp op. De gemiddelde consument weet het niet. Zag ook iemand helemaal tevreden met een oude Reach 4 Freedom naar buiten lopen. Die is toch echt een stuk minder dan de nieuwe..

Flinke doos inderdaad!

Stond bij de afhaalbalie.
Komt er een grote bruine doos aan..
Dus doe hem open,2014 versie en zeg helaas deze wil ik niet.
meisje heeft het snel geregeld voor me en kon weer foetsie met de goede variant.:p
Zag de baas wel stiekem gluren uit zn ooghoek.
Zo van zeikfreak haha

Stond bij de afhaalbalie.
Komt er een grote bruine doos aan..
Dus doe hem open,2014 versie en zeg helaas deze wil ik niet.
meisje heeft het snel geregeld voor me en kon weer foetsie met de goede variant.:p
Zag de baas wel stiekem gluren uit zn ooghoek.
Zo van zeikfreak haha

zo ging het bij mij ook.
alleen kwam de baas hem zelf bij mij brengen en vroeg wat nou het verschil tussen de 2 was.
want er hadden al 3 mensen voor gebeld. :p

Haha was dat ook Intratuin Sliedrecht? Dan moeten ze het nu wel snappen..

ja daar heb ik hem ook gehaald. kon hem nergens anders krijgen met korting of iets. en was uiteindelijk nog de dichtstbijzijnde china red dealer die deze nog had(2015 versie).

ben egt benieuwd hoe die het gaat doen morgen.

Hier ook al een sample verhaal? Heb deze box op basis van de RWVH demo filmpjes gekocht, helaas ook een miskoop geweest... Tempo ligt erg traag, de bombettes gaan soms veelste hoog, kleine plopboeketjes... Over een klein dingetje zou ik niet zo snel zeuren maar dit zijn toch behoorlijk wat punten... En dit gaat toch om een hoop geld... Had voor hetzelfde geld wel een betere box kunnen kopen. De Road Riot, Immortal Gold en Cruel Traction die ik had waren allemaal vele malen beter, terwijl ik het meest benieuwd was naar deze box. China Red laat ik voortaan ook maar lekker links liggen.

Hier ook al een sample verhaal? Heb deze box op basis van de RWVH demo filmpjes gekocht, helaas ook een miskoop geweest... Tempo ligt erg traag, de bombettes gaan soms veelste hoog, kleine plopboeketjes... Over een klein dingetje zou ik niet zo snel zeuren maar dit zijn toch behoorlijk wat punten... En dit gaat toch om een hoop geld... Had voor hetzelfde geld wel een betere box kunnen kopen. De Road Riot, Immortal Gold en Cruel Traction die ik had waren allemaal vele malen beter, terwijl ik het meest benieuwd was naar deze box. China Red laat ik voortaan ook maar lekker links liggen.

Ik ben dus niet de enige. Haalde het inderdaad bij lange na niet bij de demo van RVH. Op cake 2 na was het ook weer niet heel slecht, maar voor dat geld mag je echt meer verwachten..

Ik kan jullie met 200% zekerheid zeggen dat diegene die bij de vuurwerkhal demo geschoten is GEEN sample was, ik stak ze daar namelijk zelf af.

Ik kan jullie met 200% zekerheid zeggen dat diegene die bij de vuurwerkhal demo geschoten is GEEN sample was, ik stak ze daar namelijk zelf af.

Oke! Zag op foto's van de demo ook gewoon de productdozen staan met de juiste labels enzo. Dan was dit waarschijnlijk gewoon een slechte batch of vocht waar wij allemaal mee te maken hadden. Anders heb ik er ook geen verklaring voor..

Ongeloofelijk. Zulke grote cakes en dan zo matig. Verpeste op dat moment echt mijn oud&nieuw. Chinezen zijn het kruid vergeten.

Film even terug gezien. Cake 1 was wel redelijk goed. Daarna erg matig dat goed en op einde deed een cake het redelijk. Maar dit is niet wat we hebben gezien op de demo Rijswijkse vuurwerkhal.

Back
Bovenaan