Vuurwerk Orthen

Net terug, alles weer netjes voor elkaar daar. Complete bestelling, netjes samen nagelopen.
Gilbert en de rest, bedankt een fijne jaar wisseling en tot volgend jaar

Vanaf het werk naar vuurwerk Orthen.
Het is rustig op de weg, lekker bijkomen na 9,5 uur werken.

In de bewuste straat brand bij Vuurwerk Orthen licht.
Mijn fietstas geparkeerd en naar binnen.

Gilbert, Marchel en Remco handje gegeven, het voelt als een warm welkom.
Mijn bestelling staat al klaar, prima geregeld.
Ook kon nog 2 Flying Serpents kopen, die heb ik alvast voor volgend jaar!

Marchel heeft kleine oogjes, nadat hij had verteld dat hij dagen van 18 uur maakt, moet ik mijn diepe respect geven.
De witte dozen van Evolution zien er super uit, het valt zo lekker op tussen al dat bruine karton.

Vuurwerk Orthen bedankt maar weer een tot volgend jaar!

Jammer van de zomer al 4 immortal golds gekocht zou op voorraad zijn toen al. Niet geleverd. Evenals de cruel traction of welke naam dan ook, werd de 2014 verzie verkocht zogenaamd uit voorraad, is het de 2015 verzie. Tuurlijk kunnen er omstandigheden zijn dat er niet geleverd word, maar zeg dan niet dat dit voorraad is. Voor mij helaas de laatste keer, jammer.

Jammer van de zomer al 4 immortal golds gekocht zou op voorraad zijn toen al. Niet geleverd. Evenals de cruel traction of welke naam dan ook, werd de 2014 verzie verkocht zogenaamd uit voorraad, is het de 2015 verzie. Tuurlijk kunnen er omstandigheden zijn dat er niet geleverd word, maar zeg dan niet dat dit voorraad is. Voor mij helaas de laatste keer, jammer.

Dat is minder, wel iets anders uitgekozen neem ik aan?? of geld terug.Ik moet over paar uur daarheen. Hoop dat ze alles gewoon hebben. Had in Breda ook dat ze iets niet hadden door verkeerd te tellen ofzo.

Kregen het geld terug, zogenaamde omlabelingen van de katan boxen kon ook, die heb ik op een demo gezien, en leek er nog niet op. Konden ook de boxen van evolution nemen hoe mooi die ook zijn, wat 1 nog moet blijken en 2 daar niet voor gekozen, omdat we de immortal gold wilden. Een keuze voor een specifiek effect zeg maar. Ik zeg niet dat ze het niet netjes wilde oplossen. Het probleem ligt hem gewoon dat de bunker leeg verkoop, niet klopt. Wees daar gewoon eerlijk in. Als dit niet was geweest en er werd slecht geleverd, dan was het helemaal geen probleem namelijk. Eerlijkheid duurt het langst. Baal daar gewoon van.

Ja snap ik. Is gewoon een teleurstelling dan. Ik snap ook niet waarom je iets verkoopt als je het niet kan leveren, ook al is het niet met opzet waarschijnlijk. Maar nu ergens anders immortal gold scoren zeker, in de losse verkoop?

Kregen het geld terug, zogenaamde omlabelingen van de katan boxen kon ook, die heb ik op een demo gezien, en leek er nog niet op. Konden ook de boxen van evolution nemen hoe mooi die ook zijn, wat 1 nog moet blijken en 2 daar niet voor gekozen, omdat we de immortal gold wilden. Een keuze voor een specifiek effect zeg maar. Ik zeg niet dat ze het niet netjes wilde oplossen. Het probleem ligt hem gewoon dat de bunker leeg verkoop, niet klopt. Wees daar gewoon eerlijk in. Als dit niet was geweest en er werd slecht geleverd, dan was het helemaal geen probleem namelijk. Eerlijkheid duurt het langst. Baal daar gewoon van.

Balen man.. Ook een keer gehad ergens. Ook met de Immortal Gold. In mijn geval is die later nog binnengekomen. Wilden me toen Six Best Possible geven maar had me helemaal verheugd op de Immortal Gold (enige box toen).

Vanmorgen hier om half 9 aangekomen na een uur rijden. Mooie verzorgde winkel met een hoop dummy's! Eerst even de vitrines bekeken voordat ik me bestelling ging ophalen. Alles stond netjes klaar, ook fijn dat het nog even doorgenomen werd. Miste wel een bakje koffie. Voor de rest zeker een aanrader!

Eerlijkheid duurt het langst inderdaad...

"Waarom krijg ik deze low-budget kanonslagen mee terwijl ik echt Astronauten besteld had?"

"Tja, de dingen waarvoor wij een vervangend product aanbieden zijn niet door de keuring gekomen, dus de Astronauten ook niet"

Mooie winkel. Maar baal deels nog wel dat mijn creul traction er vanavond niet was. En gezien ik morgen weg ben van huis. Ik niet tot morgen wou wachten. Gelukig net opgelost door de imortal gold en als nog gratis een mooie evo cake van 45 er bij :). Al met al beetje ballen. Maar het is netjes opgelost. Wel schrok ik van de grote van de fairtyle ass. Doos. En het gewicht :)

Back
Bovenaan