vuurwerkpro
VWC lid
Wordt aangewerkt, ook aan de Golden dream.
wanneer denk je dat dit geregeld is dan kan de bestelling de deur uit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt aangewerkt, ook aan de Golden dream.
wanneer denk je dat dit geregeld is dan kan de bestelling de deur uit![]()
erg vervelend dat china red zolang op zich laat wachten met aantallen ik wil graag mijn bestelling compleet kunnen maken!
Komt er nog nieuwe voorraad van de Six Best Possible 2015?
Sorry Vuurwerkpro, China Red had gisterenavond al bericht gestuurd maar ik ben helaas druk bezig om alles in goede banen te leiden dus het lukt mij niet altijd om direct alles te plaatsen op de fora.
Neem jou ook niks kwalijk![]()
Ik begreep van je dat china red de cijfers moest door sturen. Dat je het druk heb met voorbereiden snap ik best!
hoop dat het snel te vinden is in de shop
Bijna alle artikelen die ik kreeg stonden nog in de shop, een paar kleine artikelen kon ik wel bijvoegen. Dus wat je ziet is alles wat er nog te bestellen is.
oke, Komt er geen golden dream in de shop ? Dit was waar ik nu nog op aan wachten was![]()
Snelle service, zelf alleen beter moeten controleren. Inplaats vanmijn geliefde White Strobos van die gare crackling fountain gehad.
Jammer dat je bestelling niet correct was maar je mag komen ruilen als je in de buurt bent.