Vuurwerk ophalen

Had je als afhaalblok ook 7 uur dan ? Want als je datbniet hebt heb je ook niks te klagen natuurlijk.

Net bij Ano geweest om mijn prijs op te halen. Wat een ding joh! :D
Stond er om 07:00, 1u 45m over gedaan... maar dan heb je ook wat he! Hoorde dat er al freaks om 06:00 voor de deur stonden, terwijl ze eigenlijk pas om 07:00 uur open gaan. Tja je bent vuurwerkgek of je bent het niet haha. Erg snel en vriendelijk geholpen door een leuke meid. Wat een top tent!

2 winkels gehad.. nog een aantal te gaan :)

IMG_20151229_095130.jpg

Bij 4 winkels geweest, Rijswijkse vuurwerkhal, driesprong en kanonslag stond ik met 5min me auto in te laden
Bij haokan in Pijnacker liep het nog niet echt soepel, 30 min moeten wachten in dat kleine hokje...om 10u was dat, niet te hopen dat de wachttijd op blijft lopen

Stond meteen om twaalf uur vannacht bij 123 Vuurwerk in Lopik. Met 4 auto's stonden we al voor het hek te wachten :). Had wel het idee dat het rustiger was dan andere jaren, ook wat personeel betreft. Maar voorheen was ik altijd iets later, dus misschien moest het nog op gang komen. Of gaan de freak-specials er een beetje uit daar?

Toen een paar uur geslapen en om 6 uur stond ik bij Haokan Pijnacker. Moest wel even wachten, maar het was rustig en dat ging prima verder. Als ik het berichtje van Codor zie hoop ik ook voor de rest dat het niet moeizamer gaat draaien daar. 2 jaar geleden was echt een drama, maar vorig jaar hadden ze 't volgens mij netjes onder controle.

In Lopik gaven ze aan dat 90% van het vuurwerk pas gisteren geleverd was, dus daar zal het wel stressen zijn geweest. Bij Haokan was het wel op tijd, alleen zij hadden inspectie gekregen en mochten daarom echt pas om 0.00u beginnen met het klaarzetten van de bestellingen (bij 123 stonden de bestellingen om 0.00u klaar op de toonbank). Overdreven k*tregeltjes weer...

Maar goed, alles is binnen en ik ben weer helemaal in mijn nopjes :wink:

Net terug van Vuurwerkmania in ruinen. Straks nog even Groningen en dan heb ik het Nederlandse gedeelte binnen.

Vannacht Steenbergen geweest, vanochtend Haokan Roosendaal en Vulcan Hoogerheide, ging allemaal lekker, heerlijk deze dagen!

t5PCe41J.jpg

Hier ook maar even: mijn spul van Orthen, Manon's vuurwerkschuur (Vuurwerk Totaal) en Vuurwerk-Vlijmen (Wolff-underground). Overal erg goed en snel geholpen :) En heel toevallig bij elke winkel door een vrouw :D
2prdwmh.png

Alleen het buurt assortiment en de road riot staan niet op de foto, waren namelijk al opgeborgen.

Even een pauze...

Vannacht om 0:00 begonnen, twee uurtjes geslapen en rond 7:00 richting Duitsland gereden. Daar volgeladen en vanaf de middag bij enkele winkels langs. Nu even pauze vanavond nog even enkele bestellingen ophalen, wat volgens de planning 2/3 uur geleden had gemoeten :D Kapot..:bonk:

Heerlijk dagje rond gereden vuurwerk ophalen. Her en der een winkel bezocht en toch weer dingen meenemen. Vanavond nog ff naar Huisman. Net thuis een naar bericht dat me broertje in ziekenhuis ligt aan een paar slangen. Hopen dat t meevalt allemaal.

Vandaag een tripje naar Duitsland gemaakt.(Is gelukkig niet zo ver).
Ben bij de aldi en Rewe geweest in Emmerich en Elten. Niet normaal hoeveel Nederlanders :)
Heb deel 1 van de collectie binnen!
Morgen nog naar Jaco in Ede.

Meeste vuurwerk is weer binnen. Over een half uurtje als laatst richting Riezebos. Vanmorgen bij Orthen geweest om half 9, was erg rustig. Is echt een mooie winkel met al die dummy's! Bestelling stond netjes klaar en werd nagekeken. Helaas miste ik wel een bakje koffie. 's middags naar Maarssen geweest, eerst Gebro Vuurwerk. Cakeboxen zoals Colosseum (Cafferatta) en Freestyle 5000 gingen daar als warme broodjes over de toonbank. Hierna naar Vechtweelde geweest, mooie ruime winkel met lekkere oliebollen en chocomelk.

Ben ik de enigste die zich doodirriteert aan niet geleverd vuurwerk?
Heb totaal 3 bestellingen gedaan, en mis gewoon voor 90 euro aan vuurwerk totaal..
Ik vind dit best assiociaal.. Dat ze de bestellingen zo slecht inpakken, herkenbaar iemand anders?

Heb totaal 3 bestellingen gedaan, en mis gewoon voor 90 euro aan vuurwerk totaal..
Ik vind dit best assiociaal.. Dat ze de bestellingen zo slecht inpakken, herkenbaar iemand anders?

Vroeger wel eens gehad en daarom altijd checken voordat je de winkel verlaat! :wink:

Vandaag ook gehad in steenbergen. 6 producten er niet bij. En niet de minste ook. Gelukkig alles zelf gecontroleerd.

Vandaag ook bij 3 winkels geweest! Valk, Ed raket en VW Huizen,

vond alles top behalve de vuurwerkbeleving bij Valk. prijzen zijn daar top, echter de service en de vuurwerkkennis van de medewerkers vond ik zwaar tegen vallen.

de overige winkels ademde wel 1 en al vuurwerk. al met al een top dag

Dat met inpakken iets vergeten word kan gebeuren. Bij ons is het dan ook gebruikelijk om bij het uitgeven zelf of samen met de klant te kijken of alles compleet is.

Vandaag uiteindelijk langs Riezebos en De Knallende Ketel geweest! Allebei super snel geholpen!! Liep naar binnen, en stond binnen de 10 minuten weer buiten! Top!!

Back
Bovenaan