Eerste knallen al gehoord ?

Er wordt hier duidelijk meer vroegtijdig gestookt dan voorgaande jaren. In november waren het nog de buurtsnotjochies die net oud genoeg zijn voor eigen geld en dus nitraatjes aan het stoken waren. Maar laatste dagen/weken zijn het enorm dikke dreunen, zelfs Cobra6 voorbij. Waarom dat allemaal nu al moet?! Oudejaarsnacht wordt hier wel gestrooid met nitraten, een paar bsc en sporadisch c6 maar zelfs dan nog waren de cipolla's, delova's, retardo's en c7/8 gelukkig zeldzaam. Hopen dat dat deze oudejaarsnacht niet anders wordt...bij bsc en een sporadische c6/tuono vind ik echt de grens wel liggen.

Gisteravond twee mooie cakes en een paar shells de lucht in zien gaan. waren mooie cakes met dikke salute op het einde!

Gisteravond een mooie crackling cake gezien. Voorderest in de verte en in de buurt regelmatig wat knallen.

Er wordt hier duidelijk meer vroegtijdig gestookt dan voorgaande jaren. In november waren het nog de buurtsnotjochies die net oud genoeg zijn voor eigen geld en dus nitraatjes aan het stoken waren. Maar laatste dagen/weken zijn het enorm dikke dreunen, zelfs Cobra6 voorbij. Waarom dat allemaal nu al moet?! Oudejaarsnacht wordt hier wel gestrooid met nitraten, een paar bsc en sporadisch c6 maar zelfs dan nog waren de cipolla's, delova's, retardo's en c7/8 gelukkig zeldzaam. Hopen dat dat deze oudejaarsnacht niet anders wordt...bij bsc en een sporadische c6/tuono vind ik echt de grens wel liggen.

Hier in omgeving Krimpen/Capelle helaas ook. Gister en eergister nacht rond 2 uur s'nachts meerdere c6 dreunen..

En in de afgelopen weken al eerder op debiele tijdstippen debiele knallen. Precies de oorzaak van de toenemende afkeer tegen vuurwerk.

Hier in de buurt is er elke dag wel iets te horen en voornamelijk ook beste knallen, voor een dikke week geleden nog een shell gezien daar kwam ook een beste knal vanaf.

Ging net even naar buiten paar cat 1 dingetjes stoken, binnen de minuut 5 knallen vanuit verschillende hoeken. Ze zijn al lekker bezig met zijn allen. :D

het valt me gelijk op hier! ze zien en horen dat over het art in de ad van geen controle op vw en nu hoor je de ene na de andere knallen in de buurt

Zelfs hier in België hoor ik de laatste dagen geregeld knallen of zie ik geregeld vuurwerk. Paar jaar geleden was dat ondenkbaar.

Back
Bovenaan