Alles wat betreft Darten

Prachtige spannende finale gezien! Met gelukkig Van Gerwen als winnaar. Over het hele toernooi gezien de allerbeste, wat kan die gooien zeg!:handsup:

Ja dat was van een ander niveau. Geweldige finale gezien. Niet de beste darts van van Gerwen en Taylor maar dat maakte het ook weer een echte finale.

Ja de finale was enorm spannend! Het niveau in de kwart en halve finale was hoger, maar daar was de spanning ver te zoeken.

Wat is Van Gerwen toch een held!

Weer een heerlijk toernooi gezien! Heb echt genoten en het niveau lag écht heel erg hoog. Wat een gemiddelden van Van Gerwen en De Vos in de groepsfase, wat speelde Van Gerwen Beaton en Huybregts weg, heerlijk! De finale was een echte ''werk'' finale, waar het niveau op het einde écht hoog lag. Terrechte winnaar, heerlijk toernooi! Nu al zin in het WK!

Ik las iets over een Koreaan of Chinees die het bord zelfs miste maar zeker een publiekslieveling werd.
Moet ik even terugkijken.

Gister een mooie Hollandse avond gezien, zoals verwacht Van de Pas en Klaasen door. Dekker speelde geen verkeerde pot, moet het hebben van zijn hoge finishes en die gooide die prima. Kwam helaas elke leg 1 trippel te kort, maar wat wil je tegen Adrian Lewis. Klaasen ook een goed gemiddelde, leuk om te zien!

klaasen was heel sterk. had ook het voordeel dat zijn tegenstander ook een vlotte gooier is. van de pas zie ik na de volgende ronder niet verder komen. klaassen kan nog weleens voor een verrassing gaan zorgen

klaasen was heel sterk. had ook het voordeel dat zijn tegenstander ook een vlotte gooier is. van de pas zie ik na de volgende ronder niet verder komen. klaassen kan nog weleens voor een verrassing gaan zorgen

Is idd fijn als je een snelle tegenstander hebt, was ook wel gaaf om te zien een partij in dat tempo! van de Pas zie ik nog wel een ronde verder komen, die Van den Bergh gooide prima maar houd dat niet het hele toernooi vol. Vergeet niet dat Van de Pas ook een gemiddelde van 100 kan halen en hij vorig jaar ook Chisnall uitschakelde. Klaasen zie ik wel 1 ronde verder komen tegen King, daarna tegen Taylor wordt het moeilijk.

Back
Bovenaan