Duitsland

Ik kan dit jaar helaas niet 's morgens vroeg om 7uur naar de Aldi gaan, ivm een Nederlandse bestelling. Ik moet dus iets later gaan (uurtje of 9/10), is het dan nog de moeite waard om iets verder DLD in te rijden? Woon zelf aan de grens bij Emmerich/Elten, maar is het om 10 uur nog de moeite waard of zijn alle Reno's dan al zo'n beetje op?

Die duitsers spelen ook in op de Nederlanders. Die winkels worden soms meerdere keren bevoorraad per dag. Als ik de 31e kom ligt er zelfs altijd nog genoeg.

Was er vorig jaar pas de 30ste echt alles was gewoon op voorraad in grote hoeveelheden. :D
Wel jammer van die bestellijsten dat sfeertje van vroeger was geweldig vechten voor je spullen. :rolleyes::p

Dat was inderdaad wel geinig, maar toen iemand van ons in de rode wijn werd geduwd was de lol er best snel af :bonk:

normaal gesproken ga ik ieder jaar wel naar duitsland , ik ga altijd naar bocholt naar de NORMA genoeg voorraad en ondanks vlakbij nederland toch geen invasie van hollanders , maar ik ga niet alleen voor het vuurwerk ook voor boodschappen want niet alleen vuurwerk is goedkoper maar ook levensmiddelen , drank etc etc etc helaas door ziekte van mijn vriendin dit jaar niet maar normaal gesproken maakten we er een dagje uit van

Dat was inderdaad wel geinig, maar toen iemand van ons in de rode wijn werd geduwd was de lol er best snel af :bonk:

Ja vroeger zaten er toch van die plastic kappen om die cakes heen gritste ook iemand ze uit mijn handen heel mij hand lag open.:bonk:Pijlenpakketen over de vloer die helemaal werden vertrapt kartonnen werden aan flarden gescheurd net beesten echt niet te geloven haha.

Ja vroeger zaten er toch van die plastic kappen om die cakes heen gritste ook iemand ze uit mijn handen heel mij hand lag open.:bonk:Pijlenpakketen over de vloer die helemaal werden vertrapt kartonnen werden aan flarden gescheurd net beesten echt niet te geloven haha.

Klopt, deed goed pijn altijd die sneetjes van die plastic kappen haha. Wat een beestenboel was dat!

jawel maar ik zou me tijd liever besteden om iets verder waar het rustig is te halen dan dat ik een uur aan het freefighten ben met een bende op hol geslagen idiote landgenoten

jawel maar ik zou me tijd liever besteden om iets verder waar het rustig is te halen dan dat ik een uur aan het freefighten ben met een bende op hol geslagen idiote landgenoten

Dat is gelukkig niet meer sinds de komst van de bestelformulieren.

Ik ben in Deutschland nog niet bekend met de bestelformulieren, hoe gaat dat precies in z'n werk?

Heel simpel elk bestelformulier heeft een uniek nummer.Dus invullen wat je wilt scheuren ze het hoekje er af met het nummer die met het bestelformulier overeen komt.Vervolgens gaan ze je bestelling pakken en als ze jou nummer omroepen kan je het ophalen.

Verder Duitsland in kan je nog steeds graaien hoor is alleen bij de grensgebieden door die gekke Hollanders.

Kan best wel kloppen, is een jaar of 4 geleden ingevoerd, jaar ervoor was er politie begeleiding nodig bij de Lidl... Af en toe hé, die gekke Hollanders :bonk:

Voor de mensen die rond Kleve/Emmerich hun vuurwerk halen (hier haal ik het zelf ook en ik weet dat het er bij die winkels bij staat!)

De site van de Kaufland, Kaufland.de, is online. Alleen even de vestiging invoeren en op Angebote klikken. Als het goed is zie je dan links ergens Spezialthemen staan, daar staat FEUERWERK bij! :D

Back
Bovenaan