Domination

Mooie prijs, mooie cakebox. Mijn lijst wordt weer met de dag groter. En dan nog over een tijdje gaan kiezen wat je echt wilt gaan aanschaffen. Heb al het nodige aan filmpjes klaar staan. Gaat weer moeilijk worden.:wink:

Echt een dikke box met mooie unieke effecten.
Normaal vind ik horse tail niet echt boeiend in een cake, en dood hij hem ook een beetje.
Maar in deze box komt hij zeer goed uit de verf doordat hij lekker in salvo's ramt met daarna die gave color change effecten. Zie je ook in bijna geen één Nederlands product.

als ik eerlijk ben vind ik juist de horsetail in deze cake een beetje tegenvallen.
Hij vervaagt erg snel en het mooie van een beetje horsetail is dat hij iets langer blijft hangen. De horsetail onderscheidt zich in mijn ogen niet echt van wat erna komt en dat vind ik jammer.
De prijs van deze box is overigens gewoon dikke prima en de rest van de effecten vind ik ook dikke prima.
greetzzz

het is grappig om te zien hoe meningen verschillen.
Misschien spiegel ik het effect wel teveel aan iets van professionele effecten. En dan is het mager.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik het jammer vind dat ze niet langer vallen. Want dan komt zo'n effect echt tot zijn recht. Nu komt er een schot doorheen en is het gelijk weg. Dat vind ik persoonlijk jammer.
Greetzzz

Ziet er heel mooi verpakt uit! Alleen tot mijn grote schrik ook bij deze geen reservelonten! Erg jammer maar dan maar iets meer geknutsel om ze toch doorgelont te krijgen. Ik had toch wel verwacht dat hier reservelont aan zou zitten...

Kon merken dat flashkruit in deze bak ontbrak. De boeketten uit cake 3 en 4 stelde daardoor niet veel voor. Ik was daarom ook blij dat ik voor de volgorde 3,4,1,2 had gekozen, want de schoten uit de 25 schots cakes waren echt prachtig! Door de mooie kleuren in alle cakes was het al met al geen verkeerde doorlontbak en al helemaal door de mooie horsetails die er in zaten, maar dit jaar liever een wat dikkere bak die dan duurder is dan deze. Ik had deze ook min of meer gekozen omdat ik nog een tegoed bon had bij een winkel waardoor deze min of meer gratis was. Hij was mooi, maar had er dan voor tien euro meer flashkruit ingestopt en dan was het een topper geweest.

Filmpje uit de straat met volgorde 3412, mooist in HD:
(Met een gopro gefilmd dus geluid en beeld is niet het beste voor donkere omstandigheden, maar het geeft een idee)

Deze heeft wat ik heb begrepen geen reserve lont dus doorlonten is lastig maar wel mogelijk.
Ik zou zelf de optie apart schieten kiezen puur voor de veiligheid

Had dit jaar de domination omdat de zena cakebox was uitverkocht.. vond het heel erg tegenvallen, zelfs voor de 50euro die ik ervoor heb betaald. Had zelfs het idee dat er maar 3 vd 4 cakes waren afgegaan(doorlont) maar ze waren toch echt alle 4 afgegaan. Jammer

Ook heel erg jammer is het ontbreken van reserve-lonten. Dat vind ik eigenlijk écht niet kunnen bij een 'cakebox'

Oei oei , ik lees veel positieve maar ook genoeg negatieve reacties tot mijn grote spijt . Heb de cakebox hier nog staan dus weet niet wat ik ervan moet verwachten .

Doorlonten gaat dus niet en ga ik dan ook niet aan beginnen jammer maar helaas.

Back
Bovenaan