Vuurwerkland Outlet Groningen

Huh? Ik zeg toch ook 'sorry voor die sneer erbij dat was onnodig'? Ik beticht niet een ander van een sneer hoor, VWLoutlets reactie op mij was terecht. Had me ff niet onder controle gisteraaf :wink:

Klaaaaar nu, alsjeblieft? :shy:

Mijn oprechte excuses Richardus, ik heb schijnbaar niet goed gelezen... laten we dit snel achter ons laten :-D

Bedankt voor uw reactie! Het probleem is dus dat ik in Friesland woon en niet elke dag in Groningen kom. Kan ik die cadeaubonnen ook op de site kopen?

Beste,

Aangezien ik zeer geintreseerd ben in de lage prijzen die deze outlet heeft vindt ik het zeker de moeite waard om hier 2:45 uur heen en 2:45 uur terug te rijden . Echter vraag ik me wel af of als ik hier voor +- 1300 euro bestel er daad werkelijk ook alles geleverd krijg . Mocht dit niet zo zijn dan zou ik dit wel zonde vinden van mijn trip op en neer .

En dan nog een vraag bestel ik voor 1300 euro in de outlet zit er dan ook nog wat leuks extra's bij? of is dit niet mogelijk i.v.m. de toch al lage prijzen . Zou wel leuk zijn gezien mijn afstand van Roosendaal naar Groningen .

Grt.

Goedemiddag! :)

Wij gaan er uiteraard voor om de bestellingen 100% geleverd te krijgen! Een groot deel van het vuurwerk staat zelfs al bij ons in de bunker! :wink:

Beste,

Aangezien ik zeer geintreseerd ben in de lage prijzen die deze outlet heeft vindt ik het zeker de moeite waard om hier 2:45 uur heen en 2:45 uur terug te rijden . Echter vraag ik me wel af of als ik hier voor +- 1300 euro bestel er daad werkelijk ook alles geleverd krijg . Mocht dit niet zo zijn dan zou ik dit wel zonde vinden van mijn trip op en neer .

En dan nog een vraag bestel ik voor 1300 euro in de outlet zit er dan ook nog wat leuks extra's bij? of is dit niet mogelijk i.v.m. de toch al lage prijzen . Zou wel leuk zijn gezien mijn afstand van Roosendaal naar Groningen .

Grt.

Prima kan ook bijna al niet met deze kortingeN. Zeker de moeite waard om daar voor te rijden als de koffie maar klaar staat na zo'n reisje :wink:

Back
Bovenaan